Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '10

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Haberiniz Var mı?

Haberiniz Var mı?
 

Ne kadar ben merkezli bir ülke haline geldik. Varsa yoksa türban, açılışlar, kutlamalar. Külhanbeyi karışık laf sokmalar.

Kendi içimize gömüldük kaldık. Paparazzi programı gibi haber programı izlemekteyiz. Kim, kime ne dedi… Tabii ki ülke içinde yaşanan her olaydan haberimiz olmalı. Olmalı ama dünyada ne olup bitiyor onu da bilmeliyiz. Eskiden haber programlarında yurt içinden olduğu kadar yurt dışından da haber verilirdi. Şimdi hak getire.

Şimdi, sadece yöneticilerimizin hangi ülke yöneticisini azarladığı, hangi ülkeye gittiği, hangi ülke başkanıyla sıcak görüşmeler yaptığı ya da AB’ye kimin gidip, geldiğiyle ilgili haberler verilmekte

Bu mudur…

Soruyorum size?

Bu mudur habercilik…

Bu mudur basın…

Haydi, basının yanlı olmasını geçtim bari yurt dışında sadece Avrupa’da değil başka ülkelerde ne oluyor haber verin. Yazılı basında da en azından bir sayfanızı ayırın.

Dünyada bir tek bizim ülkemiz yok. İnanın bana yurt dışında olup biteni yarım saat izleseniz. Bizim sorun dediklerimizin sorun olmadığını gerçek sorunların bambaşka olduğunu anlarsınız.

Soruyorum sizlere…. yöneticileriniz , haber müdürleriniz, haber hazırlayanlarınız uyuyor mu?

 
Toplam blog
: 226
: 1337
Kayıt tarihi
: 26.01.07
 
 

1960 İstanbul doğumluyum. Kitap okumayı, yazı yazmayı, resim yapmayı ve yabancı dil'den Türkçe'ye..