Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
6019
 

Haberler, haberler, haberleer

Haberler, haberler, haberleer
 

Bayramın son günü akşam haberlerini izliyorum Tv.de adam alkol almış biraz da fazlaca kaçırmış belliki motorsikletin üzerinde sızma ve uyuma arasında gidip geliyor olay polise aksetmiş ve görevli arkadaşlar gelmişler memur arkadaş alkollü kişiyi kendine getirmeye, kim olduğunu öğrenmeye çalışıyor ancak ne gezer motordan inen şahıs ayakta zor duruyor, konuşmak mı ne konuşması adam ağzını açamıyor.

Allahtan söylenenlerin bazılarını anlama yeteneği hala mevcut kimlik istenince kimliğin genelde bulunma yerinin cüzdan olduğunu anımsayıp cüzdanını çıkarıyor ama ıııh yok sarhoş adamın cüzdanı ayık olurmu? olsun cebimizde hala paramız var allaha şükür verirsin parayı polise geçersin karşıya....! eyvah parayı da almadı kimliğide bulamadık ne olacak şimdi bayram bayram, medya da geldi, zaten ayılma ayılamıyoruz.

Fakat demokrasilerde çareler tükenmez ayakta duramıyon, laf anlamıyon, kimliği zaten bulamıyon bi de medyanın gözü önünde devletin resmi üniformalı polisine parayı uzatıyon bak şimdi yediğin naneye aha da sana bi pet şişe markalı su kafandan aşşa dökülsünde belki ayarsın, demek bi şişe yetmedi al sana bi şişe daha hemide uzaktan atayımda aydırmazsa bile belki kafanı yarar der gibi memur arkadaş kendince ayıltma operasyonunu da yaptı ama nafile.

Bugün haberlerde yine aynı arkadaş eli yüzü yara bere içinde olayı izah etmeye çalışıyor zaten Türkiyenin gündemini oluşturan en önemli olay olduğu için de değerli basın mensubu arkadaşım şahsı ha babam sıkıştırıyor bizim için bakanlar kurulu toplantısı, terörizm, teskere, memur maaş zammı, hafta sonu yapılacak olan referandumun ne için olduğu, sonuçlarının, ülkemiz için ve çocuklarımızın geleceği için neler getireceği ne farkeder, biz şu arkadaş neden böyle yapmış öğrenelim diye çabalıyor değerli medya mensubumuz.

Şimdi bu haberde kızılacak o kadar insan varki hangisine kızayım şaşırdım benim çok sevdiğim bir laf vardır alkol alırken de uygulamaya çalışırım 'İçkiyi ya sarhoş olunca seni taşıyacak, ya da sarhoş olduğunda senin taşıyacağın kişiyle iç' bu arkadaşı birlikte içtiği arkadaşları yarı yolda bırakmış onun için hatalılar, bu arkadaş onlarla oturup içtiği için hatalı, Polis memuru arkadaş iki şişe suyu alkollü şahsın kafasına üstüne başına döktüğü için hatalı yakın zamanda susuz kalacak bir şehirde sular böyle israf edilmemeli daha hayırlı işlerde kullanılmalı, bu olayı haber diye yayınlayan medyamız da hatalı ne oldu ne verdi bu haberin yayınlanması milletimize bi haber eksik olsaydı.

Sizde diyeceksiniz ki o haber olmasaydı ne yazacaktın iki saattir saçmalıyosun.

Valla oda doğru biraz espri, biraz şaka hoşgörünüze sığınarak yazmaya çalıştım umarım kimsenin canını sıkmamışımdır.

Sevgiyle dostlukla kalın.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

bizim medya ve haber anlayisimiz birada bu yone kaymis gibi kacmaca kovalamaca yakalandigin zaman kendi bildiklerinle yola getirmece birde herkese ibret olsun diye bunu dunyaya duyurmaca sonrada sutten cikmis ak kasik misali kendini aklamaya calismaca .hayir bide dediginiz gibi ulkede okadar sorun bittide bir bu tur olaylar kaldi gundeme damga vuran selamlar saygilar

sekerpinari 
 08.12.2007 21:41
Cevap :
güzel yorumun için teşekkürler aynı fikirde olmamıza sevindim sevgiyle kal  09.12.2007 22:01
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 19
Toplam yorum
: 38
Toplam mesaj
: 20
Ort. okunma sayısı
: 1349
Kayıt tarihi
: 21.08.07
 
 

1961 Samsun - Çarşamba doğumluyum. Memur emeklisiyim. Evli ve üç çocuk babasıyım. Halen Kdz. Ereğ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster