Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '13

 
Kategori
Deneme
 

Habersiz çekilen fotoğraf

Habersiz çekilen fotoğraf
 

Kasabamızda düzenlenen “ kediler arası güzellik yarışmasında”  1. seçilince çok mutlu oldum.

Annemden izin alarak bu mutluluğumu arkadaşlarımla paylaşmak istedim.

Sevdiğim arkadaşlarımdan bazılarını dün akşam eve davet ederek bir parti verdim

Yedik, içtik

Güldük oynadık

Şarkılar söyleyip dans ettik

Tam o sırada tv de bir belgesel filim

“Hayvanlar alemi ” belgeseli var.

Birden dikkatimiz oraya kaydı ve arkadaşlarla ortak karar vererek eğlencemize biraz ara verip tv nin karşısına dizildik, pür dikkat belgesel izlemeye başladık ki, ne de olsa bizi ilgilendiren bir filimdi çok da heyecanlı ve maceralı idi...

Arkadaşlardan biri, biz tv karşısında iken habersizce bizim fotoğrafımızı çekivermiş!

Pek de güzel çıkmışız, her birimiz ayrı bir güzellikte ve sevimlikteyiz.

Ben de bu çok beğendiğim resmimizi feesbuka koydum ki; sizler de bakın, görün diye,

Nasılız ama,

İyi etmiş miyim ?

Bizlere çok iyi davranın, bizlere  kıymayın ne olur sevgili insanlar!..

* m yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..