Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Habersiz ölmeni istemem...

Habersiz ölmeni istemem...
 

Benden habersiz ölmeni istemem

Son nefesi seninle almaya hazırım ben

Kalacaksa kuşlar bırak kalsın ardımızda

Sen olacaksan yanımda cehennem bile cennettir bana

*

Benden habersiz ölüp gitmeni istemem

Günün son aydınlığını seninle yaşarım ben

Son ekmeğimi yiyip son şarabımı içerim gerekirse

Senle olacaksam eğer açlık bile ödüldür bana

*

Benden habersiz ölüp gitmeni istemem

Son seyrimide yapar son mevsimide yaşarım ben

Son şiirimi yazar son şarkımı bestelerimde gerekirse

Ben bavulumu topladım yeter ki sen haber ver

*

Benden habersiz gitmek yok öyle

Yeterki sen vakti söyle

*

------Şiir-Edibe Toğaç------

          -Minimalist İZ'ler-

http://sayfamdakalancumleler.blogspot.com.tr/

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..