Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '09

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Habertürk'ün Özel Haberi Çok "Özelime" Gitti

Habertürk'ün Özel Haberi Çok "Özelime" Gitti
 

............................www.haberturk.com.....................


Habertürk sitesinde, bugün, Mehmet Çalışkan imzalı bir <ı>özel haber manşetten yayına girdi. Haberin başlığı “<ı>Hülya Manzaralı Satılık Villa”. Haberin bugün yayına veriliş saati de; 13.27...

Naçizane Bendeniz de, takvimlerin 17/07/2009 gününü gösterip, saatlerin de 13.17’yi işaret ettiği anda “<ı>Hülya Avşar’a Komşu Olmak İster misiniz?” başlıklı bir yazı yayınlamış idim. Her iki haber-yazıyı da aşağıdaki linklerden takip edebilirsiniz.

Benim yazımı yayınlamamın üzerinden tam <ı>1 ay 10 dakika geçmesinin ardından meydana gelen bu “<ı>çok özel” tesadüfe şaşırmadım dersem yalan olur.

Lütfen okuyunuz, inceleyiniz ve yorumlayınız efendim...


Habertürk'ün Özel Haberi

Bu da naçizane Bendeniz'in blog yazısı

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..