Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '08

     
    Kategori
    Güncel
     

    Hacıbey Suadiye

    Yolunuz Bağdat Caddesi'ne Suadiye civarına düşerse, ve de restoran'dan çok öte bir yer arayışı içindeyseniz Hacıbey Suadiye sizin için uygun. Ben genelde havalar güzel olduğu zaman gitmeyi seviyorum. Sonbahar ve kışın da arada sırada gittiğim oluyor.

    Cafe tipi restoran olan Hacıbey'de iç ve dış olmak üzere iki çeşit mekan var. Dışarısı cadde manzarasını seyretmeyi sevenler ve açık hava için. İç mekan; genelde kalabalık günler (hafta sonu), ve değişik hava koşulları için.

    Hafta sonları, özellikle de havalar güzelse, iç mekan da dahil olmak üzere, yer bulmak kolay olmuyor. Garsonların bazıları ve de mağaza sorumlusu beni görünce tanıyor. Bir kaç defa hesabı unutarak çıktığım olduysa da pek sorun yaşanmadı ve sonra giderildi.

    Güzel bir kasa işleme sistemi var. Masa, sipariş, siparişi veren garson, hepsi kayıtlı. Fiyatları normalin biraz üstünde, ama o mekana göre normal.

    Ulaşım, eğer sahil yolundan geliyorsanız, Suadiye Princess Otel'in önünde inmeniz ve caddeye doğru yukarı yürümeniz gerekmekte. Caddeye vardığınız zaman Hacıbey'in yanına zaten ulaşıyorsunuz.

    Yemek olarak en çok Akdeniz ya da Ton Balığı Salatası ve de karışık tost çay yiyorum. Tuvaletler modern, temizlikleri sık yapılıyor.

    Çoğu zaman da alıyorum elime oradaki günlük gazeteleri, haberleri dolaşıyorum.
    Cafe türü restoran arayanlar için ideal.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 922
    Kayıt tarihi
    : 04.07.07
     
     

    1972 doğumluyum. Bilişimciyim. İstanbul'luyum. Kadıköy Anadolu Lisesi ve ODTÜ mezunuyum...