Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Hacıdan yolcuya

Hacıdan yolcuya
 

Elbette yorulur gurbet gezenler,
Serdim yatağını gir yavaş yavaş,

Gerecek perde yok pencerelere,

Arkanı o yana ver yavaş yavaş.


Sılana kavuşta ocağın yansın,

Çoluk çocuk etrafını dolansın,

Söyle de derdini gönlün inansın,

Sırrını ortaya koy yavaş yavaş.


Uzaktan geldin belli trenle,

Al şu kadehi de derdin frenle,
Benim de derdim sonra sen dinle,

Hangimiz dertliyiz gör yavaş yavaş.


Bir resmi var dedin, o da yok bende,

Güllerim solmuştur taze gülşende,

Yeter ötesini söyleme sende,

Geç Niğde’den Bor’a var yavaş yavaş,


Gördüm yüreğinde derin yarayı,

Seçtirdin bu gece akla karayı,

Hesap sorma benden aldım parayı,

Benim de yaramı sar yavaş yavaş.


Raşit Akçura

 
Toplam blog
: 20
: 627
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

1978 Ankara doğumluyum. Bir kamu kurumunda memur olarak görev yapmaktıyım. Edebiyatı ve felsefeyi se..