Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '17

 
Kategori
Blog
 

Hacıoğlu, Alternatif Tıpta mı Şifa Dağıtacak!

Kafamda deli sorular!

“Hacıoğlu alternatif tıbba mı yöneldi?”

Kendisiyle Moda iskelesini kuş bakışı gören bir mekânda uzun bir süre sohbet etmiştim!

Şahitlerim var!

Yani toplantı yapmıştık seçkin katılımcılarla!

Büyük şehirlerin kargaşasından bahsetmişti. 

“Abi burada hep başım ağrıyor! Havasından mı; suyundan mıdır nedir ağrıyor Abi!” deyince

“Hacıoğlu; Hipokrat yemininizi tutamadığınızdandır o! Benim niye ağrımıyor?” demiştim; hatırlıyorum!

“Memleketimin hastalarına hizmet vereyim madem; bakarsın orada ağrımaz!” dedi sonra!

Gitti memleketine!

Duydum ki fıtık olmuş!

Geçmiş olsun temennisi için aradığımda güldüğümü duyunca “Allah da seni fıtık etsin Abi!” diye dua etti!

Tuttu hemen!

Denizli’de dağ bayır hasta peşinde dolaştığından bitkisel tedavilere merak sarmıştır diye düşünüyorum!

Düşünün ki o ilaç bulunmuyor! Ne yazacak?

“ Bahçede erik va mı?”

“Va!

“Hele bi yol gidi ve de getiri ve!”

….

“Çekirdeğini ateşte gaynatıyon iki saat! Aç garnına içiverecen!”

“Ceviz va mı?”

“Vaa!”

“Getir de yiyelim gıı! İnce kabuk mu yoğusa!”

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..