Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '11

 
Kategori
Mizah
 

Hacıoğlu’nun Blogları Antalya’da, Marmaris’te, Bodrum’da ve Çeşme’de Okunma Rekorları Kırmış

Hacıoğlu’nun Blogları Antalya’da, Marmaris’te, Bodrum’da ve Çeşme’de Okunma Rekorları Kırmış
 

Tıklayan tıklayana..


Hacıoğlu’nun Blogları Antalya’da, Marmaris’te, Bodrum’da ve Çeşme’de okunma rekorları kırmış.. Anlatayım... 

Tatilden geldim, ayağımın tozuyla blog yazıyorum. 


Ayağımın kumuyla desek daha doğru, plaj kumu yani! 

Yediğim içtiğim zaten benim oldu ben gördüklerimi anlatıyorum: 

Gittiğim yerlerde gördüm ki benim bloglar tatil beldelerinde rekor üstüne rekorlar kırmış. Tıklayan tıklayana.. 

Benim gören imza istiyor. Haydi güneşlenirken imza atmak kolay –gerçi faktörlü kremli ellerim kalem tutmakta zorlandı ama, sanat için her şeye değer– gel gör ki denizde sırtüstü yatarken imza atılmıyor azizim! 

Plajda ilgiden sıkıldığım anlarda kendimi denize attım anlayacağınız, ama orada da rahat yoktu. 

Bir ara turistlerin bile imza kuyruğuna girdiğini gördüm. Demek ki Hacıoğlu blogları yurtdışında da tıklanıyor. Hem de ne tıklanma. 

O değil de arada yanlışlıkla senetlere de imza attım gibi geldi. 

İlgi sarhoşu olmuştum zira, nereye imza attığımı bilemedim. 

Bütün tatil boyunca hergün imza attım. Yerlere, göklere bile.. 

Tatil mi yaptım, imza günleri mi belli değil. Buradan da çıkaracağımız sonuç şu olur: Bloglarım Antalya’da, Marmaris’te, Bodrum’da ve Çeşme’de okunma rekorları kırmış. İnsanlar çıldırmış! 

Hani okunma sayılarına bakarak kehanette bulunsak belki yanılabiliriz, istatistik hikayesi malum.. 

İstatistikler yalan söyleyebilir ama gözler asla! 

:) 

Not: Şinasi! Dönüş yazısı olarak ne yazacağımı bilemedim. Hayalimi yazıya döktüm. İlla gerçek mi olması lazım :) 

Sevgi ve muhabbetle.. 

Murat HACIOĞLU 

İstanbul / 25 Temmuz 2011 

Twitter.com/murathacioglu 

murathacioglu.com 

 

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..