Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Hadi! Bul beni...

Hadi! Bul beni...
 

...

Hey!

Her kadını tavlayamazsın öyle.

Bu kahkahaların sebebi parmağını bile kıpırdatmamanın keyfi mi?

Hımm...

Keyifli ama tadı yok mu?

Canın oyun oynamak mı istiyor?

Havva kızıyla oyun oynanmaz!

Kendine güvenme bu kadar.

Ama güveniyorsun...

Parlıyor gözlerin.

Benimle oynamak istiyorsun, öyle mi?

Beni hiç görmedin ki.

İstiyorsun yine de.

Tamam...

Sen istedin...

Senin oyunun bu.

Ama kuralları ben koyarım!

Kabul ediyorsun, güzel.

Severim kendine güvenen adamı.

Hadi!

Başlayalım!

Bakalım bulabilecek misin beni?

Yakalayabilecek misin?

Benim kurallarım geçerli, unutma!

Uysal değilim hiç!

Korkma!

Zalim de değilim.

Elimde kırbacım yok!

Sen gelmeden bir dakika önce çıkmış olacağım.

Kokumu bırakacağım sana iz olarak.

Sokağın köşesini döneceğim usulca.

Takip et!

Sokak lambasının ışığında belli belirsiz geçeceğim .

Kapa gözlerini.

Yoksa göremezsin beni.

Gözlerin parladı yine.

Hoşuna gitti, belli.

Ama unutma!

Benim kurallarımla oynuyorsun.

Sabaha kadar vaktin var.

Bakalım yakalayacak mısın beni.

Heyecanladım!

Usul usul baştan çıkaran bir oyun bu.

Ama...

Ödüle daha karar vermedim.

Performansına bağlı ''ne'' kazanacağın.

Büzme dudaklarını öyle.

Oyun senin.

Kurallar benim.

Korkma!

Sen erkeksin.

Ben kadınım.

Kaçacağım.

Ardımda kokumu bırakarak...

Sıcaklığımı vadederek...

Yumuşaklığımı vadederek...

Öpücüklerimi vadederek...

Huzur bulacağın bir kucağı vadederek...

Sıkıntılarını gidermeyi vadederek...

Kaçacağım...

Yakalayacaksın demek.

Sabaha kadar vaktin var.

Unutma!

Görelim ne kadar güveniyorsun kendine.

Hadi!

Bul beni!

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..