Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hadi Allah'a emanet...

Hadi Allah'a emanet...
 

O değil de,
 
Bu başlıklar beni öldürecek;
 
‘Sanat Camiası bu skandalla çalkalanıyor’ 
 
Çalkalamak falan... Öyle demeyin ki aklıma ayran geliyor. Bol köpüklü…
 
Skandal, Ebru Gündeş’in bi’ dolu para verip aldığı tabloların sahte çıkmasıymış… Aman ne gam…
 
O değil de;
 
Memlekette en önemli sorun/umuz spor, dünyanın parası harcanarak yokluk yaşatılan yarışma programları, dizi filmler ve dahi Hürrem Sultan…
 
Kadına herkes kızıyor, köyüne döndü diye… Bizde zaten doğru olan herşeye kızılır. Kalıp kendisi hariç herkesi memnun etseydi, Köle Isaura gibi çalışsaydı o vakit hiç kötü kız olmazdı…
 
O değil de;
 
Doktor Erol Bey’in Zenci Bebek bombasını duydunuz mu?
 
Göya (bu da nasıl bi’ lafsa) bekarlığa veda partisinde hamile kalan gelin, evlendikten sonra yurtdışında zenci bir bebek dünyaya getirir ve damat ülkeye tek başına geri döner. Sonracıma, bi’ zenci çıkıp gelin hanıma, ‘bebeğimi bana versin, ben bakarım’ der……
 
Bizim Doktor Erol da der ki; ‘Bütün bunlar laf. Yok ortada zenci bebek falan’
 
Ben de derim ki; Püüffff! Allah da beni kahretmesin…
 
O değil de;
 
Konumuz, ‘Ağa’nın eli tutulmaz’
 
Bebeğine 300 bin liraya VIP minibüs almış… Hem halıda gidiyormuş hem zeminde…
 
O değil de;
 
‘Japonya'nın güneyinde yer alan Osaka'da bir trajedi yaşandı. 28 yaşındaki kadın ile 3 yaşındaki kızının cansız bedeni bulundu. Yetkililer anne ile çocuğun geçtiğimiz şubat ayında açlıktan öldüğünü bildirdi.’ (Kaynak: Milliyet)
 
Aslında söylenecek çok şey var da… Japon’lara da laf söylenmiyor hani... Benim ülkemde de insanlar açlıktan ölüyor. Ölmeyenler de açlık sınırının altında yaşıyor... 
 
O değil de;
 
Sizi magazine boğacaktım ama bu son haber beni kitledi… Benden bu kadar.
 
O değil de;
 
Kuzey Tekinoğlu’nun dediği gibi, ‘Hadi Allah’a emanet…’
 
 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..