Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Hadi ama gül biraz

Hadi ama gül biraz
 

:)


Aşk olayına hiç girmemem gerek aslında insan bilmediği bir şeyi yazamıyor. Ama nedense dönüp dolaşıp bugünlerde aşka geliyorum ufacık bir anı olsun, bir şarkı türkü olayı olsun naaan bende bir duygu seli insanın inanası gelmiyor.

Kitaplarında faydasını görmüyorum açıkça. İçimde kopan bir şey var. Tarif edemeyeceğim kadar yalnız ve ilk kez çaresiz hissediyorum kendimi. Beni tanıyanlar inkar edecek ama ağlak vaziyette ortalıkta geziniyorum yeminle. Her türlü şımarıklığı yapmama rağmen kapris olayını abarttığımın farkındayım ama çekilir düzeydeyim ki hala arkadaş tayfasından bir isyan görmedim. Anlayışlı anlayışlı beni çekiyolar. Ben de bunalımdayım ayağına epey çektiriyorum.

Artık bileğimde nazar boncuklu bir bileklik taşıyorum. Bana verdiği ağırlığı bilse o bilekliği almıyacak birinin hatırası. Gitmek istiyorum kendimden. Geçecek dedi bir arkadaşım. Geçmiyor.

Buğulu bir pencerenin yansımasında kalsın gülüşüm

Hadi ama gül biraz

Giderken kendimi bırakmışım

Bana postalar mısın adresim belki hala kayıtlarında

Ben hayatımı formatlıyayım diyordum

Seni yedeklemeyi unutmuşum 

Anılarıma attığım o son fotoğrafın hala orada

Hiç bir virüsün silemeyeceği kadar aklımdasın

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 54
: 533
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

Tasarımcıyım grafik çalışırım. ..