Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Hadi anlat bana

Hadi anlat bana
 

Yetim kelebeklerin öpüşü müydü aşk sandığımız şey ....


Hadi anlat bana, anlat bana yar...

Susmalarım çığlık
Susmalarım senli yanım
Bana sen yanımı anlat
Gözlerinden damıt
Zamanın sökük yanından
Zamanın ağıt yanından ak

Hadi anlat bana, anlat bana yar...

Közüm düşlerime düş
Közüm canevimde gülüş
Bana sen yanımı anlat
Suyun esmer renginde
Kirpiklerimde kal
Bakışlarının günışığına sal

Hadi ...hadi anlat bana...


Gölgem düşsün yakana
Gölgem eş olsun varlığına
Bana ben yanımı anlat
Ayaklar vuruyor nefesime
Ayaklar bedenimde
Yağmur suları ellerimde
Hadi susma! susma....
Anlat bana,anlat bana yar....

.

.

Yine gecenin koynunda beterim yar!
Bir el çekip çıkarsa, tutsa... . Hiç eksilmemiş, hiç yalnız kalmamışcasına... Kuytularına saklanıp yüzünün çizgilerinde doğmuşcasına, parmak uçlarından tırnak etinde büyürmüşcesine.  Anlat bana yar, anlat! Kimsesiz gecelere konmuşum hep, kanatlarımda kırk satır.....

.

.

 

Ben sadece

        ellerinin sıcağında ...

Sesinin avuntusunda ....

         Yüreğinde ...yüreğinde hayat bulmuştum.....Hayat HAYALimdi...

HAYat...HAYALdi...sen gibi /aşk gibi / ben gibi...

 

                                   -

                                  ______________________

 

 

Kirpiklerimin arasından çık !

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..