Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '10

 
Kategori
Güncel
 

Hadi bakalım kolay gelsin

En son modalar… Moda, Facebook… Dolayısıyla face’deki çiftlik evi. Genci yaşlısı; orta yaşlısı face’deki çiftliğini oynuyor. Sanal âlemin sanal oyunları biter mi hiç? Her gün yenisi, en yenisiyle karşımızda… Kişi kendinden bilir işi deyimi yerinde ve bu itibarla da bendeniz, çiftlik müptelası bir kadın olarak, bilgisayarımı açar açmaz, çiftlikte buluyorum yolumu… Keza arkadaşlarım… Hediyeler yığılmış, ekinler toplanmak istiyor, ağaçlar çiçek açmış, ineklerim sütlenmiş… Çiftliğim büyümüş mü büyümüş… Arkadaşlarım kaçıncı evrede, oooo ben kaçıncı? Bir inat bende… ama ne inat… Ben onları geçeceğim… Bilgisayarım kasılıyor, of’laya, puf’laya bekliyorum ki açılsın… Sabır ile koruk, helva oluyor… Çiftlikte; çiftlik hani…

Güzel oldu güzel olmasına ama ben artık bu işten sıkıldım… Yok mu başka oyuncak bana? Size, onu ve ötekilere? Oooo… İbadullah… O oyuncaklardan da sıkıldım… Kafa dağıtmak için girdiğim bu sanal işte; kafam bozuluyor… Vaktim tarumar oluyor… Para etsin veya etmesin çiftliğimi satıyorum…

Şimdi asli işime döneyim… Kitaplar yazayım, öykü ile makaleler… Kalıcı olanı yapayım, yapın, hep berber yapalım… Şarkılar söyleyelim umutla… Umut deyince aklıma; mavi rengiyle geliyor umut… Umut deniz ile gökyüzünün adresi sanki… Sonsuz beklentiler yeri umutta mı gizli?

Şarkı söylemek de moda şimdi… Türk Sanat Müziği ile türkülerimiz ve popüler olmuş, dillerden düşmeyen şarkılar… Çok sesli koralar bir dolu İzmir’de. Bu korolarda; şarkıcı olmak değil amaç… Dillere düşmüş şarkıları canlandırmak, çok sesliliği vurgulamak ve de en önemlisi; kitlerle o küçük guruplarla; dayanışmayla, kardeşçe arkadaşça ve eğitimin sonsuz yolculuğundan pay alarak ulaşmak… Eğlenmek… Daha bir önemlisi eğlendirmek… Eskinin güzelim şarkılarını yeniden hatırlamak… Şarkılarla çoğalmak… Müzikle ruhumuzu tazelemek… Müziğin verdiği doğal antibiyotikle daha sağlıklı olmak isteyen her insana tavsiyem, şarkı söyleyin… Hem moda… Hep moda… İçlenince… Efkârlanınca… Yârinizi özleyince… Eskileri yâd edince… Müziğin evrensel bütünlüğünde bütünlük için müzik… Neyse moda, modamızı biz yaratalım… Kolay gelsin… Şadıman Şenbalkan

 
Toplam blog
: 24
: 579
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

İşletrme  ve sosyoloji okudu, halen Ege Üniversitesi İktisat Fakültesi Yüksek Lisans  öğrencisidi..