Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '09

 
Kategori
Siyaset
Okunma Sayısı
630
 

Hadi bakalım şimdi ne yapacaksınız?

Hadi bakalım şimdi ne yapacaksınız?
 

Arap Birliği bir açıklama yayınlayarak oldukça önemli noktalara değinmişler. Öncelikle onlardan bahsedelim kısaca:

i) Arap olmayan tarafların, Arap ülkelerindeki gelişmelere, yıkıcı bir şekilde karışmasından rahatsızlık duyuyoruz,

ii) Amacımız, Filistin halkının tek temsilcisi Filistin Yönetimi ve Filistin Kurtuluş Örgütü'ne (FKÖ) desteğimizi canlandırmak, Arap barış girişimine destek vermek için Arap birliğini güçlendirmektir.

Şimdi bu açıklamalardaki detaylara bakacak olursak, bu sözlerin hedefinin hem yıkıcı bir şekilde davranan, hem de FKÖ’nü bir kenara bırakarak İran’ın destek verdiği HAMAS’a arka çıkan Erdoğan ve ekibinin olduğu şüphe götürmez bir gerçektir. O nedenledir ki İran’dan bu süreçte çok büyük saygı ve sevgi görmüştür. Ancak gelin görün ki olayın asıl sahibi Araplar daha temkinli yaklaşmış ve “kardeşim biz zaten hasta adam Osmanlı’ya söyleyeceklerimizi söylemiş, yapacaklarımızı yapmıştık; siz bir daha aynı senaryolarla neden karşımızı çıkıyorsunuz” anlamına gelecek ifadelerle, Araptan daha çok Arap olma sevdasındaki bizim vatandaşlarımıza…

Kardeşim siz ne akıllanmaz, siz ne laf anlamaz insanlarsınız…

Araplar milliyetçilik yapıyorlar ve bizleri istemiyorlar, bizleri kardeş filan gibi görmüyorlar… Bunu defalarca dillendirdiler; o nedenle de zaten İran ile Arap Birliği arasındaki ilişki de oldukça zayıftır.

Sizler de utanmadan, yüzünüz kızarmadan sürekli olarak aynı hayalleri görüp duruyorsunuz… Ben artık o adamlara da bir şey demiyorum, bizdeki Müslümanlığı Araplık sayan zihniyet akıllanıp, aydınlanmadığı sürece sürekli hayal kırıklıkları yaşamamız normal… Adamlar niyetlerini açık açık dillendiriyorlar ama bizler kendi kendimize gelin güvey olmaktan başka bir şey yapmıyoruz…

Sizler “ümmet” diye diye bu toprağın insanlarının enerjisini, birikimini oraya-buraya dağıtma saflığı içerisinde debelenirken, elin adamı alıyor başını gidiyor ve yaptıklarınızın her hangi bir değeri bile kalmıyor… Sizler duygusallıkla gözyaşı dökerken, Fransa ve Mısır devreye giriyor ve sizleri arka plana itiyor… Sizler gözyaşlarıyla yardım kampanyaları açarken, İran’dan, Yemen’den ve adını-sanını duymadığım diğer birkaç ülkeden alkış alıp sevindirik olurken, elin adamları aklıyla sizin önünüze kırıveriyor…

Gelin artık akıllanın! Gelin artık Osmanlı artığı şu Araplık sevdanızı bir kenara bırakın ve Mustafa Kemal Atatürk’ün doğrularını tamamen kabul edin… Araptan çok Arapçı olmayın yani… O zaman gerçek aydınlıkla tanışır; o zaman sonsuz mutluluğun ve huzurun ne olduğunu anlarsınız…

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Lütfen, bize onlarca yıldır empoze edilmeye çalışılan arap düşmanlığından kendimizi soyutlayalım. Sokaktaki arap, ülkelerini yönetmekte olan şeyhler ve kralların zulmü karşısında ezilmeye devam etmektedir. Çünkü bu krallar, o topraklardaki petrollerin batıdaki patronlarına sorunsuz bir şekilde ulaştırılması için Osmanlının zayıflamasıyla birlikte atanan kuklalardır. İngiltere'nin böl, küçük küçük parçalara ayır ve sömür mantrasını en iyi uyguladığı yer bu topraklardır. Bu kuklaların en büyük korkusu da halkın gerçeklerin farkına varıp olan bitene yeter demesidir. Türk halkı ergenekonun soruşturmalarıyla birlikte 'ARTIK YETER' demeye başlamıştır. Darısı arapların başına. Din, dil, ırk ayrımı yapmadan herkesin kardeşce yaşayabileceği bir dünyayı hiç bir zaman göremeyecek olsak ta, vahşetin nispeten azaltığını gördüğümüz yarınların peşinde olmalıyız. Saygılarımla

Mehmetcan 
 07.02.2009 5:39
Cevap :
Sayın Mehmet Bey, ben genelleme yapmıyorum... Sadece Türklüğümü islamiyet adına bu ülkeye Arap Kültürü Emperyalistlerinin saldırılarından korumaya çalışıyorum hepsi bu... Bizi gerileten, kendimiz olmayı engelleyen, kökenlerimize ulaşmamızı engelleyen emperyalistlerden bahsediyorum... İslamiyet adına Araplara benzemeye de, medeniyet almak adına da güya medeniyetin beşiği olan batılılara da benzemek istemiyorum... Benim, yani türklüğümün medeniyetinin onların medeniyetinden de eski olduğunu biliyorum ve de aynen Mustafa KEmal Atatürk'ün yaptığı gibi kökenime ulaşmak ve gücümün farkına varmak için önce kendim olmam gerektiğini savunuyorum.... BEn ne arabım, ne amerikalı, ne alman, ne fransız, ne italyan... Ben medeniyetin başladığı topraklardan fışkıran öz be öz türküm... YAni, kökeni orta asyaya dayanan, dah önceleri terk ettiği anadoluyu sonradan yeniden merkez edinen ve sahip olduğu enerjinin merkezini orta asya'dan Anadolu'ya kaydıran öz be öz türküm... Benim mücadelem sadece budur...  07.02.2009 12:11
 

Bazıları anlamıyor ama bizde yaygın bir deyim var hatırlatalım. "Ne arabın yüzü, ne şamın şekeri" Saygılar...

izmirli doksanyedi 
 04.02.2009 16:58
Cevap :
Haklısınız Beyefendi! N ediyelim, umarım bir gün bu ülkenin çoğunluğu ne demek istediğimizi anlar... katkılarınız için çok tşk ederim... Saygı ve sevgilerimle...  04.02.2009 17:41
 

Daha 100 sene önce Araplarda bizdendi. Her ne kadar yanlışda yapsalar Araplarla işbirliği yapmamız farz.

Fethullah 
 04.02.2009 12:19
Cevap :
Araplar belki 100 yıl öncesine kadar Osmanlı tebası içerisindelerdi ancak hiç bir zaman Türk olmadılar... Onlar kendi milliyetçiliklerini yaparlarken, bizlerin ümmet peşinde koşması ve hele hele onlar bizi anlasınlar diye, onlara benzemeye çalışmamız kadar yanlış bir hareket yoktur... Müslüman olmamız demek, onalr gibi olmamız demek anlamına gelmez... Unutmayınız ki Anadolu'da kurulan en son Türk Devleti olan TC'nin kökleri Arap Kültüründen değil, Orta Asya'dan beraberimizde getirdiğimiz ve İslamiyetle (tekrar ediyorum Arap kültürü değil) yoğurduğumuz kültürün temelleri üzerine oturur... Bu böyle kabul edilmediğiş sürece, Türkiye Cumhuriyeti ile insanlar top gibi oynarlar... Selamlar..  04.02.2009 12:55
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 128
Toplam yorum
: 184
Toplam mesaj
: 23
Ort. okunma sayısı
: 855
Kayıt tarihi
: 26.01.07
 
 

Kimim? Nereden gelir, nereye giderim?29 Kasım 1970 tarihinde Türkiye'nin Doğu-Batı geçiş yolunun en ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster