Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '09

 
Kategori
Blog
 

Hadi bana eyvallah...

Hadi bana eyvallah...
 

Ömür dediğimiz şey göz açıp kapayıncaya kadar ve bazan da hiç umulmadık zamanda sona eriveriyor...
Hele benim yaşıma gelince, ne kadar da inkar etsem, birgün geliyor balyoz gibi iniyor acı gerçekler...Böyle konuştuğuma bakmayın,aslında devamı güzel gelecek merak etmeyin.

Efendim düşündüm taşındım her ne kadar ömrüm kaldıysa onu dolu dolu yaşamaya karar verdim. Burcum boğa olduğundan sanırım çok ince düşünür ona göre hareket ederim ama artık bundan vazgeçiyorum...

İstediklerimin bir kısmını hayata geçirmeye karar verdim. Sevgili Celal (mamut) arkadaşımız da yaş 55 ve bundan sonra yapamadıklarımı yapmak istiyorum demiş (!!) Valla ben de aynı düşüncedeyim, bundan sonra o bunu derse, bu bunu derse diye hiç düşünmeyeceğim...

Beni durdurmak isteyenlere diyeceğim sadece; " hadi bana eyvallah" olacak :)))

Zira artık kendim için de yaşamak istiyorum:) Onun içindir ki ilk kararım için uygulama aşamasındayım. Ancak bunu hemen sizlerle paylaşmayacağım zira maalesef bu konu, benim dışımda üç kişinin de istemesine bağlı. Onlardan okey çıkarsa hayatıma çok büyük heyecanlar katacak bir faaliyet beni bekliyor. Sanırım önümüzdeki haftalarda belli olacak. Olumlu haberi alır almaz siz değerli dostlarımla paylaşıp desteğinizi isteyeceğim:)))))

Hazır blog yazmışken bir konuyu da tekrar açmak istiyorum. Epeydir İstanbul, Kocaeli,Bursa'da bulunan dostlarla bir toplanalım diyorum. Yer İzmit olursa ben organize etmek istiyorum. Ama diğer yerlerde olursa oradaki arkadaşlardan rica ediyorum. Havalar soğumadan Ekim ayı içinde olursa ne kadar güzel olur. Fikirleriniz bekliyorum:)))

Sevgiyle kalın...
 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..