Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '12

 
Kategori
Bayramlar
 

Hadi bayramlaşalım, çünkü kocaman sevgilerimiz var bizim

Hadi bayramlaşalım, çünkü kocaman sevgilerimiz var bizim
 

Benim için bu bayramı özel kılan kesilen kuzular, koyunlar değil.  Hatta çocukken bana alınan her kuzu kesildiğinde ağlar, günlerce et yiyen insanlardan nefret ederdim. Ama yine de özeldir bayramlar. Çocukluktan kalma gülümseten anılar eşliğinde uyandım yine bu sabah.

Belki alacağımız 3-5 kuruş harçlığın heyecanı ya da ne kadar çok şeker toplayacağım, diye çocukça bir yarış yok.

Hatta yatağımızın yanında bizleri bekleyen gıcır gıcır ayakkabılar, gece boyu uyanıp uyanıp dokunduğumuz bir elbisemiz de yok.

Benim için Dünya’daki en değerli varlıklardan olan; canım dedelerim, anneannem, babaannem de yok.

Yine de umut içindeyim hatta heyecanlıyım bu sabah. Çünkü KOCAMAN SEVGİLERİMİZ VAR BİZİM. Paylaşmayı, kucaklaşmayı bekleyen.

Bayramlaşırken sevgiyle ışıldayan gözlerimiz var bizim; geleceğe dair tüm umutsuzlukları bitiren.

Bu bayram bizler için çok önemli olan, Cumhuriyet Bayramı ile birleşiyor.  Sonsuza kadar özgür, sonsuza kadar Atatürk’ün izinde  bir millet olarak kalma dileklerimle…

Sevgi dolu, savaşsız, sağlıklı, umut içinde yaşanan; nice uzun bayramlar olsun. Hadi bayramlaşalım.

HERKESE MUTLU BAYRAMLAR…

Burcu…

   

 
Toplam blog
: 22
: 894
Kayıt tarihi
: 22.09.12
 
 

Sınıf öğretmeniyim. Sanatın pek çok dalıyla ilgileniyorum.Gitar ve yan flüt çalıyorum. Latin dans..