Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '09

 
Kategori
Dünya
 

Hadi beni atın bu oyundan!

Hadi beni atın bu oyundan!
 

Şimdiiiiii beniiii at bu oyundaaaaan zaten kendim olamıyoruuuum!!!

Dünyadaki bir çok şeye aklım ermez benim... Akan nehire, yüzen balığa, pamuk pamuk durabilen bulutlara, yağan kara, sadace tek hücreden oluşan bakteriye, Vivaldi’ye, Van Gogh’un oniki ayçiçeği tablosuna, Einstein’in zekasına, iktidardakilerin malaklığına aman ne bileyim işte birçok şeye anlam veremem ve anlamak için kendimi paralarım yine de olmaz!

Ama en çok insana anlam veremem. Ne kadar komiğiz aslında. Ten rengimiz, iki tane gözümüz, burnumuz filan ne kadar garip. Burnumuzda iki tane delik var mesela, niye? Bir tane olsaydı daha mı komik gözükürdük de iki tane var? Beş tane parmağımız var, enteresan... Bence sekiz tane olsaydı da olurdu. Sadece manikürde zorlanırdık biraz ama zannediyorum o zaman da o normal gelirdi bize. Hıhh işte asıl gelmek istediğim nokta da bu. Mesela diyoruz ya “ düşünsene kar kırmızı olsa ne garip olurdu” diye hayır efendim komik olmazdı. O zaman da ona alışmış olduğumuzdan dolayı, “düşünsene kar beyaz olsa ne garip olurdu” derdik.

Ben insanları an-la-mı-yo-ruuuum! Alışık olmadığı şey garip, herkesin yaptığı şey normal falan filan. Yav niye arkadaş, sanane! İnsanları kendi kalıplarına göre yargılamaya ne hakkın var. Ya senin düşündüğünün aksi, sık görülen bir durum olsaydı? Haa o zaman da onu savunacaktın, bu normal diye!

Yargılarken, eleştirirken, hangisi normal hangisi normal değil diye karar verirken bi’ düşün! Tam aksi de olabilirdi. Yeni düşüncelere hep açık ol, başkalarının fikirlerini öğren, ve tez-antitez felsefesine bazen başvur.

Yoksaaaaa ben delireceğim. Bana bunu yapmayın yahu. Mesela aşka bir kere de farklı gözle bakabilen bi’ sevgilim olsa, dünyayı tersten de düşünüp hayal edebilen arkadaşlarım olsa ne bileyim anlattığı konunun sanki dünyayı kurtaracağını düşünen, bu kuramı benimseyen ve kanındaki bu ego manyaklığı kromozumuyla öğrencilerine işkence etmeyen profesörler olsa, kar kırmızı yağsa, balıklar uçsa, bulutlar mor olsa, aşk hep baki kalsa, sevmek sorun olmasa, erkekler anlayışlı ve kıymet bilir olsa, deniz yine mavi olsa, Mars’ta yaşam olsa, Atatürk ölümsüz olsa, Bermuda şeytan üçgeninin sırrı çözülmüş olsa, Kurt Cobain benim sevgilim olsa, Marc Levy de benim sevgilim olsa, üniversite hiç bitmemiş olsa, Kızılderililer katledilmemiş olsa ve bizimle birlikte yaşıyor olsa, Deniz Gezmişler asılmamış olsa, Kenan Evren yargılanmış olsa, Türkiye cidden Türkiye olsa, Ferrasini satan bilge bana satmış olsa, Nietzsche’nin Zerdüşt’ü bizim eve de uğramış olsa, Darwin’in evrim teorisi artık kanıtlanmış olsa, küresel ısınmayı biri soğutmuş olsa, fokları katleden Türk işadamını biri çoktaaaan katletmiş olsa, insanlar hayvanlara zarar verdikleri anda o hayvana dönüşecek olsa bütün dünya buna inansaaaa bir inansaaaa hayat bayram olsaaaa insalar elele tutuşsa birlik olsaaa uzansak sonsuzaaaaaaaa... Ne güzel olurdu değil mi? Kendim için bir şey istiyorsam namerdim herşey dünya için!!!

 
Toplam blog
: 38
: 1616
Kayıt tarihi
: 16.12.08
 
 

Deniz tutkunu, anne, evlat, sanat düşkünü, doğaya aşık, var olmanın anlamının peşinde bir insanoğ..