Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hadi Beni güldür biraz

İnsanların gülmeye ihtiyacı var. Ya da doğrusu onları güldürecek insanlara ihtiyaçları var !

Sabah yine uyanamamış ve motive olamamış gözlerle iş yerinde açtık gözlerimizi. İnsanların (bende dahil ) gülmeye halleri bile yok. Öyle olunca güne motivasyon düşük başlanıyor  tabi ki. Aslında gülmeye güldürmeye ne kadar da çok ihtiyacımız var. Gel gör ki bunu bizlere anlat. Herkes kendince haklı yıllarını çalışarak geçiriyorsun, gözünü işte açıyorsun, evde kapatıyorsun, iki kelam laf etmeye halin olmuyor, aslında yorgunluktan, çok çalışmaktan değil, monotonlaşmış hayatlar sürdüğümüz için bu hale geliyoruz.

Gel gör ki yine söyleyeyim, aramam gereken, ihmal ettiğim bir sürü dostum, arkadaşım, can yoldaşım, eğlendiğim, vs. kişiler var.. Ama ben hala elimi kaldırıp tek bir kişiyi aramak zahmetine erişemedim. Tebrikler bana ! Yine söylüyorum, yine, ben böyle değildim, böyle değildim… Diyerek Zakkum'un şarkısını dilime doluyorum.

Diyeceğim şu ki bize biraz canlılık gerek, bize biraz eğlence gerek, bize biraz kendimizi güldürmek gerek, motive etmek gerek, sabah uyanırken uykulu miskin değil de daha iyi olmak şart ! Yoksa bu gülmeyen motivasyonunu kaybetmiş suratlarla mutluluğun yolunu bulmak değil, kendi benliğimizi kaybederiz.

(Bu arada bu sabah beni bir şey çok mutlu etti yüzümü güldürdü tek bir sözle..)

Herkese mutlu mutlu günler olsa ne iyi olur. 

 
Toplam blog
: 22
: 114
Kayıt tarihi
: 13.06.14
 
 

Kocaeli Üniversitesi Kozmetik/ Kimya İlaç Sektörü  ..