Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '10

 
Kategori
Blog
 

Hadi biraz da polemik yapalım!.

Hadi biraz da polemik yapalım!.
 

Dün akşam MB sayfalarını taradım şöyle bir!

Özellikle de, zaman içerisinde belli bir çevre edinmiş emektar yazarlarımızın arz-ı endam eyledikleri blog kategorisini!

Arada bir soluklanmak amacıyla çıktığımız MB terasını yani! İlişkiler yine sımsıcaktı, dostluklar yine uzun solukluydu.

Ancak müdavimlerinin sayılarının her geçen gün birazcık daha azalmakta olduğunu gözlemledim ve bunun nedenini anlamakta gecikmedim!

Raflar her zaman ki gibi yine dopdoluydu bunda bir sorun yoktu! Ama ucundan köşesinden koparan pek yoktu!

Çünkü alışageldiğimiz bir dönemlerin hararetli atışmaları, yerlerini hoş muhabbetlere bırakmıştı!

Oysa bu gün anlıyorum ki, bloglar arasında polemikler yaratarak gündem oluşturan yazılara da ihtiyaç duyulmaktaymış demek ki!

Nerede hareket orada bereket anlamında yani!

Tıpkı bir sonraki bölümlerini iple çektiğimiz yazılı ve görsel medyanın çeşitli sunumlarında olduğu gibi!

Öyle ya, bu tür konulara hangimiz ilgisiz kaldık?

Kimilerimiz iyiyi doğruyu savunmak adına mızmızlandı!

Kimilerimiz de sürekli Polyannacılık oynamak niye, tek düze heyecansız bir hayat sıkar insanı dediler!

Haklıydılar belki de!

Ben demiyorum, arşivler öyle diyor!!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..