Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Hadi dedim gül biraz

Hadi dedim gül biraz
 

Alıntı


Hep mi geceler tanık? Hancını unut kadın
Neden dile gelmeyip feleğin kaçılmıyor?
Dört duvar olmuş yanık sancını unut kadın
Karşı cinsin bilmeyip teleğin saçılmıyor
Şakıt haylaz bülbülü hadi dedim, gül biraz!
 
Nevrim,uyuyan güzel hırpalar onu döven
Ne bilir kimdir? Özel biterek sonu söven
Ağzı küfür şirk isyan sanık mı alır gişi
Hayıflanılan nisyan nefessiz kalır eşi
Şakıt haylaz bülbülü hadi dedim, gül biraz!
 
Failin kandırmasın de ki, uyan kendine
Azrail yandırmasın berk dur, dayan bendine!
Haşlayıpta gitmeyi akla koymuş köşesi
Uzayıpta yitmeyi şarap saymış şişesi
Şakıt haylaz bülbülü hadi dedim, gül biraz!
 
Çoluk çömlek ev halkı hakkından gelir, yazık
El alem verir talkı afağı bilir, bozuk
Yoktur gidecek yeri dikey uçuş zorlanır
Habbe göz ağlar geri içe kaçış arlanır
Şakıt haylaz bülbülü hadi dedim, gül biraz!
 
http://www.edebiyatevi.com/yazi/145820_hadi-dedim-gul-biraz.html
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..