Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Hadi git git,güle güle! (Şarkı sözü)

Bir zamanlar sevemezdim,
Kimseye gönül vermezdim,
Kapalıydı aşk defterim,
Sen gelince açıverdim.

Şimdilerde yoksun sen de,
Yalnız kaldım yine ben de!
Sevgi nerde, aşk nerede?
Dermansız dert, hüzün bende!

Sevgin buysa, uzak dursun!
Kalbimi al, al senin olsun!
Ruhum bende, sevgi bende,
Kendini avutuyorsun.

Bir daha mı, asla senle? !
Ne de başka birisiyle? !
Kilit vurdum defterime,
Açamasın kimse diye!

Hadi git git, güle güle!
Demir at başka kalplere..
Yel essin de yelkenine,
Alıp götürsün bir an önce!

BENOKYANUS YÜCEL TERKANLIOĞLU

 
Toplam blog
: 71
: 458
Kayıt tarihi
: 27.12.08
 
 

1972 Yılı Aralık Ayının 17 nci gecesi Konya'da doğmuşum. İlk, orta ve lise dereceli öğrenimimi Konya..