Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Hadi git

..:: Hadi Git ::..

Ne nefesim yeter seni çağırmaya
Ne de yüreğim dayanabilir adını haykırmaya
Dudaklarında bir başkasının dudakları varken..

Artık yüreğim kaldırmıyor bir başkasının olmanı
Utanıyorum bu halimden
Küfrediyorum kendime
Ama yine de vazeçemiyorum senden..
Sen demekten
Seni sevmekten vazgeçemiyorum.

Hergün bir önceki günün tekrarı oluyor aslında
Sabah sensizliğe uyanmalarım..
Kahvaltı da içtiğim Sütsüz Nescafelerim..
2 numaraya binip
Okulda
Tenefüste
Gözlerimin seni araması..
Hepsi bir önceki günün terkarından ibaret sadece

Ara ara gelip
Kendinden bıraktığın o küçük parçalar
Değiştiyor bu monoton hayatımı
Yanında uyuduğumda hissettiğim huzur..
Sabah sana uyanmalarım..
Ve yüzümde içten bir gülümseme
Oluyor sen gelince ara ara..

Ama yetmiyor
Bir bebeği avutur gibi gelişlerin..
Gidişlerin hala derin yaralar bırakıyor ruhumda..
Ve sen inadına gidiyorsun
Benden
Benim yüreğimden..
Bir başkasının yüreğine..
Sevgilinin yüreğine..

Ah be sevdiceğim..
Ne vardı deneseydik bir kez beraber olmayı..
Kaybedecek birşeyimiz yoktu nasıl olsa
Belki de
İki eski arkadaş kalırdık en sonunda
İki sevgili
İki baş tek vücut olurduk belkide..
Bir yastıkta kocardık
Sonunda da ya beraber
Ya da teker teker
Göçer giderdik..
Arkamızda onca seven
Onca aşkımızdan söz eden bırakarak.

Ama olmadı sen bir başka yoldasın
Bensiz bir başka yolda
Ve sana söyleceğim son söz kalır dilimin ucunda..
Hadi git
Git ve istediğin hayatı yaşa..
Hadi git..

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..