Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Hadi hayırlısı...

Hadi hayırlısı...
 

çırılçıplaktı düşlerim

hayatta tırnaklarını geçirmeseymiş gecelerime

gölgem güneşe yasak olmazmış herhalde

*

neyse

“çocukluğum” diyorum

hani “içimde binlerce renkleri vurulmuş uçurtmam vardı” demiştim ya

yalancıktan gözyaşlarım kadar yalandı

benim haber-magazin sayfalı şeytan uçurtmalarım vardı

bir de maviye çalan umutlarım

*

bakıyorum da

şimdi prangalarım bir nilüfer gibi açıyor bileklerimde

tanıdığım tüm kör cellatlar da Azrail yolu gözlemekte

sağ olsun yokluğunda açık bir büfe nefsimde

bir kuş bir de sütü eksik ruhumun katmerlerinde

*

ne diyelim

hadi hayırlısı

hayırlısı da az daha ölmeyeydim acılarımla iki lafın belini kıracaktık kendimizce

*

hep ebeyim bu aralar

kıyısından köşesinden yakaladıkça kaçan tüm mutluluklara da sobeyim

ağızlar dolusu susum

kimin umurundaysa

*

çözemedim dünya mı yalnız yalnızlık mı ben

oysa izole edilmemiş çokluğum gibiydi pencerem

bozdurduğum tüm düşlerim tedavülden kalkmış

*

ne diyelim

hadi hayırlısı

hayırlısı da az daha ölmeyeydim ağız dolusu küfürler sıkacaktım alnımın ortasına

*

tüm kapı önü beklemelerinin de modası geçmiş diyorlar

hiç bir ıslak bakışta çalmayacakmış artık kapımızı

*

aşk için de ilmeği kaçmış ateşten bir hırka diyorlar

neyse ki biz buz gibi sevdalıyız…

*

ilhanaşıcınisanikibinonaltı

 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..