Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

Hadi Kocaeli toplantısı yapalım:)))

Hadi Kocaeli toplantısı yapalım:)))
 

MB deki dostların düzenlediği iki toplantıya katıldım ve hala üzerimdeki o muhteşem etki devam ediyor.

Ancak yavaş yavaş da azalmakta olduğunu itiraf etmem lazım.

O zaman ne yapmak gerekiyor?

Tabii ki yeni bir toplantı !

Bu sefer ben organize edeyim diye düşündüm.

İlk çağrım doğal olarak Kocaeli'de yaşayan kalemdaşlarımıza olsun istiyorum.
Tabii ben de geleceğim diyen olursa başımızın üstünde yeri olur elbette ve ayrıca çok da mutlu olurum.

Daha önce düşünmüştüm ama sıcaklıkların yüksek oluşu nedeniyle , biraz daha hava serinlesin istedim.

Bu defa da Ramazan'ın eli kulağında ama toplanmayı isteyen olursa, en azından yakın olanlar için 16 Ağustos Pazar gününü ön tanışma günü olarak kabul edebiliriz.

Daha sonra daha geniş olarak bayramdan sonra 3 veya 4 Ekim günlerinden birinde beraber olabiliriz diye düşünüyorum.

Dediğim gibi en azından ilk toplantıyı Kocaeli'de oturan arkadaşlar arasında yapabiliriz.
Tabii buna Sakarya'da oturanlar da dahil ...
Ne dersiniz?

Haydi dostlar fikirlerinizi bekliyorum. Necip Köni arkadaşımızın bir yazısından 80 kişi kadar olduğumuzu öğrendim.

İllaki en az 15-20 kişi oluruz ilk toplantıda...

Valla şimdiden heyacanlandım ben:))
 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..