Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Hadi oku, sana yazdım...

Hadi oku, sana yazdım...
 

Aynı kentte pekçok defa gözgöze gelmiştik seninle. Kimi zaman aynı halk otobüsü ile yolculuk etmiş, farklı duraklarda bir diğerimizi geride bırakarak inmiştik. Aynı deniz kokulu gecede, bir barda ; başka başka masalarda da olsak, birbirimizi görerek; aynı türkülere hüzünlenmiştik.

Ve bu kente ait özel bir gece yeniden karşılaştırmıştı bizi. Bir süre aynı yerde başka başka insanlarla konuşsakta, biz aynı mekanda olmanın heyecanını yaşamıştık. Ve bir merhaba ile karışmaya başlamıştı kokularımız. Arada bir yağmur yağıyordu. Üşümüştüm. Ceketini giydiğim anda düşünmeye başladım, ne kokuyorsun, diye… Deniz kokuyordun işte, uçsuz bucaksız mavi, özgür ve özlem dolu…

O gece bizi dışarıdan izleyen belki de yıllardır birlikte olduğumuzu düşünecekti. O kadar yakın, o kadar neşeli, o kadar birbirimizdeydik…

Bulunduğumuz coğrafyanın sürü-süne katılamadığımızdan dolayıydı belki de, bu çevremizdeki kocaman kalabalıktan kaçan yalnızlık…

Oysa herkes elinde bir şırınga ile kendi mikrobunu, bir başkasına enjekte etmeye çalışıyordu. Biz uzaktık bu oyunlardan, yalanlardan, aldatmalardan. Kimi zaman biz acı çeksekte, asla acı vermemiştik…

Şaşkındım, bazen algılarımı tümden kör edici bir şaşkınlık…Sözcüklerim ilk defa kanamamıştı. İlk defa hislerim köşe bucak bir saklambaç olmamıştı. Şarkılar söylüyordu içimdeki kadın, bir yandan da elinde şarap şişesi ile dans ediyordu…

Senindim işte, daha önce kimsenin olmadığım kadar çok senin. Fırtınanın en korkulan yerinde, durulan bir yağmura tutulur gibi…Kokunu her soluduğumda; asla uyanamam dediğim bir kabustan uyanır gibi.

Bir güç var, diyorduk ya hep; belki de ikimizi de birbirimize armağan olarak sunmuştu Tanrı ve ; ‘’uyanın’’ demişti. ‘’uyanın ve başkalarının hayatlarınızı sarpasarmasına izin vermeyin’’. Şimdi daha sıkı sarıl bana sevgilim. Kimsenin bu mutluluğu elimizden almasına izin vermeyelim…Sendeyim…

Burcu…  

 
Toplam blog
: 22
: 894
Kayıt tarihi
: 22.09.12
 
 

Sınıf öğretmeniyim. Sanatın pek çok dalıyla ilgileniyorum.Gitar ve yan flüt çalıyorum. Latin dans..