Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Hadi sen eskilerine dön

Hadi sen eskilerine dön
 

kkkkkk


Kızgınım..

Çünkü içimde lanet etmeye başladığım bir sevgi var sana karşı...

Etrafında ne var ne yok dağıtacak, yıkacak ve seni bütün o yalandan yığınlarının en altında bırakacak kadar kızgınım.

Tırnaklarımı geçirsem en derinine kanatsam, acıtsam, iz bıraksam diyorum.

Bakma öyle ...

Kelimelerim yok artık benim sana dair...

Nefretim, Öfkem....

Seni magmaya oturtmaya yeticek harflerim var herbiri teker teker lanetlenmiş olan....

Nefretimden doğan cümlelerim var sana dair...

Neden mi?

İnan bir şeyi bu kadar hak ettiğine hiç bu kadar inanmamıştım.

Sende bir anlayabilsen kusardın kendi içine...

Ne o ...

Kime yazdığım belli değil mi?

Nede olsa hergün rütin bir şekilde yazdıklarımı takip etmiyor musun?

Şimdi olmasada birazdan anlarsın yazdığım adamın ta kendisi olduğunu...

Sonuna kadar okuyacak cesareti bulursan tabi kendinde...

Bana kan kustugun zamanlardan sonra nasıldı hayatın?

Yine eski sevgililerini arayıp unutamadım seni senaryolarını yazıyor musun?

Son aşkım olacaksın falan........

Belki yeni bir beste bu şarkıyı sana yazdım olayları var mı yine?

Gene üstüne olmadık insanlar alınıyor mu şarkılarını sende basıyor musun kahkahayı?

Peki ben...

Beni merak ediyor musun?

Bana kan kustugun günden beri ne çok şey öğrendim?

Eski sevgiline dönmüşsün...

Bana geldiğin gün sana benzediği için birlikteydim dediğin sevgilin varya ona..

Hayırlı olsun...

Sevmiyordum ben onu hastaydı acıdıgım için birlikteydim dediğin sevgilin var ya...

Hayırlı olsun iğrenç hayatına...

Birde geçip karşıma beni suçladın....

Yok aşka inancımı kaybettim senin yüzünden falan filan....

Ne zavallısın sen ya senin kendine inancın yokki bırak aşkı...

Yıllarca seni unutamadım ben hep seni sevdim çağla diyişlerini hatırlıyorumda Allahımmm ne aptallık bendeki

Zavallısın sen duydunmu zavallı...

Hani o son konuşmada bu adam sen değilsin bana kızgın olduğun için söylüyorsun bunları demiştim ya sana...

O senin gerçek yüzünmüş işte o adam sensin buna artık eminim...

O kadar yapmacıkki herşeyin sevgililerin, sevgin, herşeyin...

Aynaya baktığın zaman o şerefsizliğine tükürmek gelmiyor mu içinden?

Ne yaparsan yap atamazsın içindeki pisliklerini.

Ne geçmişin var şimdi ne de geleceğin.

Artık istesende senden bir sen olmaz.

Nefreti bile hakketmiyorsunki sen..

Ama sen yine de hisset. hisset nefretimi en derininde.

Saf halime denk geldin sen benim

İşte en büyük şansında bu...

Sevmiştim ben seni ya... SEVMİŞTİM!

Temizdi benim sevgim...

İnanmıştım ben...

YOKSUN YOKUM ARTIK !

Artık sana ait hiçbirşey yok bende.

Doldurdum senden kalan bütün boşluklarımı.

Tek bir iz bile bırakmadım senden.

Bir sürü parçan var bambaşka insanlarda.

Hibe ettim seni onlara.

Amaçsız yaşamlarda belki bir işe yararsın,

Kocaman bir yalana kabuğum artık.

Sen varsın altımda kanayan.

Bu kopup giden son aşk parçası.

Hadi söyle şimdi kim aşka inancını kaybetmiş...

Kim kırılmış...

Kim öldürmüş aşkı...

Kim kime şans vermiş...

Hadi sen eskilerine dön.


23 / 11 / 2010 

 
Toplam blog
: 27
: 1985
Kayıt tarihi
: 27.05.08
 
 

02/09/1985 Ankara doğumluyum, halen de Ankara'da yaşamaktayım. 6 yaşında piyano eğitimi almaya ba..