Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '07

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Hadi sevgilisizler günü icat edelim...!

Hadi sevgilisizler günü icat edelim...!
 

Beklemek… Kime sorarsak soralım “nefret ederim” der mutlaka… Ne zordur beklemek, saate bakar dururuz, ha geldi ha gelecek, acaba bir aksilik mi oldu diye sorular üşüşür beynimize… Ama eskilerde kaldı bunlar, hemen tuşlarız cep telefonlarımızı, merak edip beklediğimiz kişi karşımızda… Ya sevgiliyi beklemek…

Var olmayan ama olmasını istediğimiz, yolunu gözlediğimiz, ne zaman kalbimi çarptıracak diye beklediğimiz sevgili… Beni sevsin… Çok şey mi isteriz acaba, karşılıklı olursa sevgi ne güzel olur değil mi? ... Beni merak etsin… Merak edilmek de güzel olmaz mı karşılıklı olarak, haber alınamayınca “acaba ne oldu, başına bir şey mi geldi” diye endişelenmek, hoş olur değil mi… Beni şımartsın… E, bu da çok değil hani birazcık şımartılmak kimin hoşuna gitmez ki, hepinizin kafa salladığını görür gibiyim… Gözlerimin içine bakarak beni sevdiğini söylesin… Tabiri caizse fevkaladenin fevkinde olur bu sanırım… Yokluğumda “beni özlesin” kavuştuğumda sanki hiç bırakmak istememecesine içten sarılsın diye beklediğim sevgili… Ben onu düşündüğümde kalbim yerinden çıkacak gibi olsun, onsuzluğu düşünemeyeyim, yüreğim onun sevgisiyle dopdolu, yüzüme o sevginin ışıltıları yansısın, beni mutluluktan uçurtacak bir sevgili…

Hani nerde, bu kadar ihtiyacım varken niye yok, yine sevgililer günü geliyor ve o yok hala… Neredesin sen ey sevgili, ey ruh ikizim nerdesin, ben ki seni bu kadar özlemle beklerken, sana bu kadar ihtiyaç duyuyorken niye gelmezsin… Neyim eksik olanlardan, ooofff of!... 14 Şubat'a da ne kaldı ki şurada... Nefret ediyorum sevgililer gününden, herkesin sevgilisi mi var ki bu gün icat edilmiş? Ya sevgilisi olmayanlar ne olacak, onların hüzünlerini kim teselli edecek? Bir sürü insan eğlenirken, hediyeler alırken birbirine, daha büyük çoğunluktaki insanlar da üzüntüyle geçirecek o günü. İstatistik rakamlar var mıdır bilmiyorum ama sevgilisi olmayanların sayısı olanlardan daha fazladır diye tahmin ediyorum. Sevgilisiz olan bu kişilerin hali ne olacak o gün? Rahmetli eski patronum geldi aklıma, bir sevgililer gününde şirkette çalışan tüm kadınlara birer adet kırmızı gül göndermişti, onlar benim sevgililerim diye jest yapmıştı, nasıl mutlu olmuştuk o gün hepimiz… Böyle zarif düşünceli patronlar da bulunmuyor her zaman, ne yapacağız şimdi durum vahim görünüyor…

Sevgilisi olmayan tüm arkadaşlar, gelin birlikte dayanışma hattı kuralım ve bir gün de biz icat edelim, “Sevgilisizler günü” icat edip o gün belirli yerlerde partiler düzenleyelim, hep birlikte coşalım, eğlenelim… Hem size bir şey söyleyeyim mi, bence olmayanların bir derdi olanların bin derdi var, bunu böyle düşünüp de teselli bulalım derim ben (her ne kadar biraz züğürt tesellisi gibi görünse de)… Niye mi, bakın şimdi bir sevgiliniz olsaydı, bir sürü telaş içinde olacaktınız. Ne hediye almalıyım, param yetecek mi, acaba o gün beni bir yere götürecek mi, maddi durumu müsait mi, hem hediye isterim hem çiçek isterim, acaba çiçek de alır mı, mesaj çekti, çekmedi, yemeğe mi götürecek, bara gidebilecek miyiz? Bir sürü ıvır zıvır detaylarla yoğun bir telaş içine girmek yerine yok işte napalım diye tek bir derdimiz olur…

Bu arada hediye alabilen, yemeğe ya da bara götürebilen sevgiliye “iyi sevgili” payesi verilir. Bunları yapmayanların ise partnerlerinin boyunları büküktür genellikle… Genellikle diyorum herkes böyle değildir mutlaka, o günü kutlamanın saçma olduğunu düşünüp, önemsemeyenler de vardır ama genelde önemlidir sevgililer günü…

Önerimi dikkate alın lütfen sevgilisiz arkadaşlar… Aslında bir yerlerde okumuştum, bekarlara turlar ya da toplantılar düzenleniyordu. Sadece bekar olan kişiler katılıyordu bu turlara, orada tanışma imkanı bulup, birbirlerinden elektrik alan kişiler birlikteliğin adımını atıyorlarmış… Hem ne yapalım biliyor musunuz 14 Şubat’tan önce yapalım bu günü, o gün çoğumuz o partilerde eşleşiriz ve sevgili oluruz da, 14 Şubat’a sevgiliyle gireriz. Sonra nispet yaparız herkese "baak artık benim de bir sevgilim var" diye…

Arkadaşlar biraz espri katarak yaklaştım olaya, hayat her şeye rağmen güzel, sevgili olsun olmasın, olursa iyi olur ama olunca derdi de çok oluyor ya, tüm bunlar bir yana gerçekten bu kadar sevgilisiz insan varken, (kadın erkek ayırdı yapmıyorum) sevgililer günü icat etmek, hatırı sayılır çokluktaki sevgilisi olmayanlara haksızlık değil mi? ...

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..