Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '06

 
Kategori
Haber
 

Hadi tecavüz edelim !!!

Eskiden beri gazelerin orta sayfasını pek sevmem... Genelde üçüncü sayfası oluyor bu. Hani, cinayetlerin, trafik kazalarının, polisiye vukuatların yer aldığı sayfalar... Geçmişte de bu bizim için arkaşlar arasında gırgır konusu olmuştur. Kötü birşey yapmayı düşündüğümüzde " gazetenin orta sayfasında yer alırız" diye şakalaşırdık. Çok şükür ki, bu sayfalara ne konu oldum, ne de konuk oldum...

Şaka bir yana, maalesef ki, gazetelerin bu sayfalarını pek sevmiyorum, okmuyorum da. Hemen arka sayfasına geçiyorum... Bir de, aynı haber başka gazetelerde yer alıyorsa... Bu haberlerin en çoğu, cinayet, trafik kazası ve tecavüz olayları işlerler satır aralıklarında... Ve satır aralıklarında kaybolup giden bir hayattır aslında, bir daha geri gelmeyen... Ama çoğu zaman tecavüz olayları eğlendiricidir bazı insanlar için... Hatta, yaz günlerinde artar bu olaylar. Hepimiz okur, gözlemleriz... Kimileri düzmecedir, kimileri gerçekten olmuştur, kimileri insanı düşündürür, kimileri ise insanın midesini bulandırır... Aşağıdakii gibi...

Günlerdir gazetelerde dolaşan bir haber var. İlk okuyunca irkildim, gerildim, insanlığımdan utandım... Ben yapmışım gibi suratımı kapattım... İnsanlar bu kadar mı canavar? bu kadar mı hayvan? bu kadar mı cani? bu kadar mı kromozonik bozukluk var genlerinde? bu soruların cevabı ne? Bilmiyorum.

Olay mı ne? Hepiniz okumuşsunuzdur canım "17 aylık bir bebeğe tecavüz " haberlerini. İnsanın kanını donduracak bir haber bu?

Tecavüz sanıkları, sanırım tutuklandı. Asılsalar, inanın canım yanmaz. Ama ya o bebe? En son okuduğum bilgide belden aşağısı tutmuyormuş ve devlet çocuğa el koymuş. İyi de yapmış yapmasına da? Bu bebe ne olacak? Yaşadıklarını hatırlamayacak olması belki onun en büyük kazancı ama ya kaybettikleri? Belki de bundan sonra hiç yürüyemeyecek? Ama bu işi yapanlara ne olacak? Fazla düşünmeyin, bir süre sonra yine toplum içinde dolaşmaya devam edecekler... Sokakta bir bebe, bir çocuk, bir kız gördüklerinde, " hadi tecavüz edelim " diyecekler. Ve yine hazin sonlar... Olan kime oluyor? Bu insanlara ne oluyor? Nasıl bitecek bunlar? Bilen biri varsa beri gelsin...

 
Toplam blog
: 671
: 2572
Kayıt tarihi
: 26.06.06
 
 

Anadan doğma bir İzmirliyim ve bu şehirli olmaktan gurur duyuyorum.. Hem bu şehirde doğmuş, hem b..