Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Hadi Vursana

Hadi Vursana
 

Ben yaptım sana o bütün kötülükleri
Senin elinden tuttum ayağa kaldırdım
Yüzünü soğuk pınar sularıyla yuğdum
Saçlarını taradım , yüzüne baktım
Sen ne yaptın be güzelim
Aldın eline hançerini karşıma geçtin.

Hadi vursana...

Bak seninle orman yollarında ele ele
Yürümek vardı, çiçekler toplamak
Öyküler anlatmak, sevgiyi paylaşmak
Gülüşmek vardı her şeyden önce
Önümüzde köpeğimiz arkada eski çınar
Arada durup bize bakıyor hatıralar
Şimdi elinde o tabancayla ne yapacaksın.

Hadi vursana...

Anlamadın seni nice sevdiğimi
Senin yoluna yüz sürüp beklediğimi
Hep bir sabah kahvaltısı gibi geldi geçti
Ama çok geçti uyandığımızda
Sonra o kavga o kıyamet ne oldu
Hangi dağda bir kar topu yuvarlandı
Yolumuza düşüp bir çığ oldu
Hadi kaldır silahını vur boynum üste

Hadi vursana...

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..