Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hadi yeniden başlayalım

Hadi yeniden başlayalım
 

Ne zaman bir ilişkim olsa tamam diyorum. Bu sefer normal kadınlar gibi davranacağım. Her 3 satte bir arayım diyorum ulaan unutuyorum. Kapris neyim yapmalıyım. Buna katlanırsa herife embesil diyorum katlanmasa da gururum inciniyor. Gel çık işin içinden. Derken ulan ne yapayım ne yapayım bari bir blogum olsun dedim hayırlı uğurlu olsun. Hazır yapmışken kendim kendime kararlar alıyorum yapacağımdan da değil ha maksat normal insan modunda olacağım.
Sigarayı bırakacağım mesela (pöh nerde bende o irade).
Her söylenene inanmayacağım (zaten inanasam da inanamasam da umurum da değil kimseyi dinlediğim yok).
Şöyle yakışıklı bi adam bulup aşık olacağım (gerçi Türkiye de yakışıklı erkek yok ama şansımı deneyeceğim).
Çok para kazanacağım (bak bu uğurda çalışmaya bile değer).
Kendime ve yazmaya zaman ayıracağım (bak bu olur bence).
İşte tam bu noktada bayıldığım eğlendiğim hatta gülmekten altıma yaptığım blog kızlarını takip falan edeceğim. Hayatımı yazassam roman falan olmaz bari bunu yapayım. Efendim ben kendimi anlatayım azıcık okumaktan gözleri bozulup gözlük takan hayatı bu salaklıkla epey zaman harcayan sıradan hiiç yeminle hiiiç bi özelliği olmayan sıradan bi hatunum. Eski bir kocam (allahtan evde kaldımdı sorunumu çözmüş bulunmaktayım ) yapyakışıklı bir de oğlum var. Günün birinde blogumu okuma zahmetine girerse diye demiyorum yemin ederim çok tatlı oğlum var. Bu yıl babasıyla yaşamak üzere beni terketti. Hiç bir terk edilişimde ağlayıp zırlamadığım kadar perişan oldum. Naan valla öyle her gidenin ardından perişan olan benle dertleşirken manasız baktığım hatunların ahını almış olmalıyım ki resmen yıkıldım. Günlerce yemek yiyemediğimi bilirim. Neyse o gitti ya az kendime geldim sayılır ev temizle yemek yap telaşı olmadan epey tembellik ettim. Daha çok savruk oldum ama en kısa zamanda kendimi toparlamayı düşünüyorum. Bu arada yazdıklarıma baktım da ne kadar uzun olmuş bu diyorum.
Yine de kendimi tutamıyorum arkadaş t.v falan izleyebilen bi bünyem olmadığında dizi muhabbeti sık yapamayacağım artık kusura bakmayacaksınız. Bir de diğer bloglara baktım adımı kimliğimi falan gizlemem gerekir mi diye korkum geçti. O kadar yetenekli insanlar arasından kimsenin beni fark edip okuyacağını sanmıyorum.

Magazin olayına bayılırım lakin öyle entellektüel bi hayatım olmadığından kimkimle nerede ne yapıyor merak ederim gerçi balık hafızalı olduğumdan hepsini çabuk unutuyor olsamda öyle t.v de belgesel izlerim yok kültür programlarını takip ederim diyerekten sizi yanıltmayım efendim. Bildiğin magazin programlarını açar bakarım. Bir de çok tutarsız bi insanımdır. Bugün böyle yarın başka konuşabilirim insan milleti değişebilir efendim. Sayın okuyucu diyerek başlıyan cümleler kurmak istiyorum bende canım tek amacım bu kendimi sanki yazar bir kişilik gibi görmek benimde hakkım Allah Allah.
Fotoğrafları da ekledim ahanda budur diyerek başlıyorum :)))

 
Toplam blog
: 54
: 533
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

Tasarımcıyım grafik çalışırım. ..