Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

Hadise, Milliyet Blog'da da, hadise yarattı ama...

Milliyet Blog'da, Hâdise'nin , "Düm tek tek" şarkısı ile ilgili yazılar okunma ve tıklanma rekoru kırdılar. Bu yazıların yayına veriliş tarihleri ve okunma veya tıklanma sayıları , 4 Ocak 2009 saat 13.30'a göre şöyle:

Sabiha Rana, Eurovision 2009 Hadise - Düm Tek Tek- 02.01.2009 okunma veya tıklanma sayısı 71383

*Aydın Tiryaki, Eurovision'da Hadise birinci olamayacak, çünkü... 03.01.2009, okunma veya tıklanma sayısı 62605

*Turbest, Hadise ve "Düm tek tek" 01.01.2009 okunma sayısı 36360

*Mustafa Mumcu, Hadise ve Eurovision 2009, 02.01.2009 okunma veya tıklanma sayısı 16164

*Sadi Özbay, "Düm tek tek" Hadise olacak 02.01.2009 okunma veya tıklanma sayısı 14777

* Ahmet Üstündağ, Yankılanan Düm tek tek" sesleriHadise 03.02.2009 okunma veya tıklanma sayısı 10754

* Ali İhsan Konuklu, Hadise, hadise yaratacak mı? 01.01.2009 okunma veya tıklanma sayısı 7943

Daha bir çok yazı, bu konu üzerine yazıldı ve çok okundu veya tıklandı.

Ben yukarıdaki yazıların hiç birini okumadım, sadece okunma sayılarına baktım.

Hâdise adlı şarkıcıyı da ilk kez duyuyordum, Şarkısı "Düm tek tek'i de dinlememiştim.

Merak ettim, internetten buldum ve dinledim.

Hâdise şarkısını İngilizce söylüyordu.

Ben şarkının Türkçe olmasını tercih ederdim. Eurovision'a katılan ülkelerde şarkılarını kendi dillerinde söylesinler isterim. Çok kültürlülük bir renk cümbüşüdür. Dünya'nın tek dile doğru kaymasına da karşıyım.

Şarkıyı beğenip beğenmediği mi soruyorsanız, pek fazla bir şey anlamadım, enazından bu konunun üzerinde bu kadar durulmasını da anlayamadım.

Bu şarkı birinici olsa, sonuncu olsa ne olur, başımız göğe mi erer !

Ankara'da, yedi fidanı toprağa verdik. Acımız çok büyüktü. Bazılarının bu acıya bakış açıları ise çok tiksindirici idi. Vakit Gazetesi ve bazı internet sayfalarında bu tiksindirici açıklama ve yorumları görünce, Hâdise, "Düm tek tek" umurumda bile değildi.

Bu da bizim ikinci bir yüzümüzdür diye düşünüyorum.

Bu şarkıyla ilgili yazıların tıklanma ve okunma oranları, bizim nelerle daha çok ilgilendiğimizin bir göstergesi oluyor.

Bu konu sosyologların alanı içine giriyor.

Umarım biri çıkar da bunun bir açıklamasını yapar...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..