Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '09

 
Kategori
Müzik
 

HADİSE, Topkapı yolunda! Düm tek tek!

HADİSE, Topkapı yolunda! Düm tek tek!
 

Hadise Nesrin Topkapı'nın kapısını çaldı. Kapısız kalan Nesrin Hanım, karakola şikayet etmedi.:)


Hadise, Topkapı'ya gidiyor. Bu kapı başka kapı! Nesrin Topkapı.

54. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Moskova'da Türkiye'yi temsil edecek HADİSE, hadise haberlere konu olmaya devam ediyor. Milliyet Blog'da yazan arkadaşlarımızın çoğu, başta baş editörümüz ÇingAne Sabiş Aplamız olmak üzere, bu Hadise'den çok ekmek yediler. Sabiş Ablamız Hadise blogları yaptıkça tıklanma oranı artıyor. Aslında buna ihtiyacı yok ama işte...

Ben de biraz daha tıklanayım diye bir İzmir Gazetesi'ndeki habere sarıldım. Geçtiğimiz günlerde konser için Malta'ya giden Hadise bacımız, Maltalıların gönlünü fethetmiş. Sıra Moskova'da dünyanın gönlündeymiş.

Hadise bir yandan sıkı bir şekilde yarışmaya hazırlanırken, diğer yandan da çeşitli ülkelerde konserler vererek şarkının tanıtımını yapıyor. Şarkının revize edilmiş halinde melodilerin uzatılması nedeniyle, Nesrin Topkapı'nın kapısını çalan Hadise,

Nesrin Topkapı, "Kim o? Niye çalınıyor bu kapı?" diye seslenince,

- Benim, Nesrin abla, Hadise! Merak etme hadise çıkarmayacağım, demiştir.

Açılan kapıdan içeri dalan Hadise,

- Ablacığım, ocağına düştüm, beni ancak sen kurtarırsın, bana bir el atar mısın? Milliyet Blog'dan Beran UZER Hanım da bana bir el atılmasını önermiş. Şarkımı söylerken daha güzel dans etmek istiyorum. Senin artık için geçmiş, yaş ilerlemiş ama yine de bir şeyler öğret bana, canım ablam, diyerek boynuna sarılmıştır.

Nesrin Topkapı da "Allah Allah! Bende ne varsa, sıkışan geliyor. Sevtap Erener, Nurgül Yeşilçay, şimdi de Hadise! Bir el atayım bari" diyerek, üzerine yün yeleğini giyerek, elini Hadise'nin omuzuna atıp, üç Kulhuvallah bir Elham okumuş, üflemiş ve Amiiiin! demiştir.

Nesrin Topkapı'nın Hadise'ye el atmasının faydalarını Eurovision Yarışmasında, Moskova'da göreceğiz inşallah!

Hamdolsun memleketimizde el atandan, okuyup üfleyen tarikat mensuplarından çok bir şey yok! Bir de ekonomik kriz var. İkide bir IMF'e posta koyan Başbakanımızı da saymayı unutmayalım tabii.

Nesrin Topkapı'nın okuyup üflemesi fayda etmezse, Hadise Bacımızın Cüppeli Ahmet Hoca'ya da bir uğramasını tavsiye ederim. Kendisi jet skisiyle Okyanuslarda tatil yapmış hocamız olup, nefesi de kuvvetli, cüppeli bir hocamızdır.


BU YILIN SAÇ RENGİNİ BELİRLEDİ


Eurovision şarkısını kamuoyuna açıkladığı gün giydiği yırtık kot ile eski bir modayı tekrar hatırlatan Hadise, şimdi de saç rengi ile genç kızlar arasında yen bir akım başlattı.

Açık kumral mat altın rengi saçları yeni bir akımın öncülüğünü yapan Hadise, bu yılın saç rengini de belirledi.

Hadise haberimiz burada son buluyor. Haydi Google'dan Hadise meraklıları tıklayın da günün en çok okunanları arasına girsin bu saçma blog.

Mustafa Mumcu, 10 Şubat 2009 / 10:56
 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..