Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '09

 
Kategori
Müzik
Okunma Sayısı
1553
 

Hadise imaj değiştirmiş.

Hadise imaj değiştirmiş.
 

Hadise yenilenmiş, müjdemi isterim. Şimdi biliyorum, “zavallı kız, kimseden çekmedi, senden çektiği kadar” diyeceksiniz. Ama hayır. Daha çektiği yok. Çekmeyecek de zaten.

Resimlerini görünce takılmadan edemedim. Takılmazdım belki ama Ayşe Arman "harmanından" daha yenice çıkmışken, Hadise "bağbozumuna" denk düşünce sazı aldık elimize…

Günlerce tartıştık, tartıştılar, tartıştınız. Ayşe Arman’ın fotolarını tabi. Ha ondan önce Eurovision’u da tartıştık. Tabi Eurovision’u tartışırken Hadise’nin imajına ve kostümüne de laf ettik (Ben ağırlıklı olarak performans eleştirisi yaptım, kostüm konusuna fazla girmemiştim).

İşte şimdi Hadise imajı tamamen değiştirmiş. Ben sizin için fotoğrafları derledim. Zahmet etmeyesiniz diye :) Bakın bakalım hangi Hadise daha güzeldi. Eski fotoları da kendiniz buluverin canım, her şeyi hazır beklemeyin.

İşte Eurovision yorgunluğunu henüz üzerinden atamayan (o kadar çok dolaştığı için çok yoruldu haliyle, hatırlayın sahnede düşüp bayılacaktı nerdeyse) Hadise yeni albümünü tamamlamış.

Kahraman” adını verdiği albümü müzik marketlerdeki yerini alan Hadise yeni görüntüsüyle de dikkat çekmiş. Saçlarını sarartan ve kısa kestiren Hadise'nin fotoğraflardaki yorgun hali şaşırttı/şaşırtmış.

Şimdi takınca da “taktın ha” diyorsunuz da ama takmadan da edemiyorum işte. Yahu Eurovision geçeli 1 ay oldu. 1 ay dinlenemedi mi kızcağız. Dinlendirmemişler mi? Neden dinlendirmemişler? Albümün acelesi mi varmış?

Ya da hiç olmazsa resimleri çekmezden evvel bir iki gün dinlenseymiş. Hadi o nu da beceremediniz, makyajla filan örtseydiniz yorgunluğu. Ne bileyim onun için “fon dö ten” gibi bişey yok mu? Ne bileyim yaşlıları genç filan gösteriyorlar ya. Sonra makyajsız hallerini görünce “iğğğk” oluyoruz. İşte o makyajdan yapsalardı. Maksat yorgunluğu almak yani.

Tabi ben imaj meykır değilim. İşin inceliklerini bilemem. Ama şu solgun ve ölgün haliyle albümü satmayı düşünüyorsa yanılır. En azından ben almam. Albümde hangi resmi var görmedim de, müzik markete gidince bakarım artık. Yahu ne diyorum ben, ben zaten resme kanıp almam ki albümü, şarkıları güzelse alırım. Hay Allah beni de şaşırttınız, Allah müstehakınızı versin. Zevce hazretlerine söyleyecek bir şey bulayım da bari akşam akşam oklavayı yemeyelim kafamıza :)))

İşte O Fotoğraflardan bir kaçı
http://www.haberturk.com/galeriler/155784/7_k.jpghttp://www.haberturk.com/galeriler/155784/1_k.jpg

http://www.haberturk.com/galeriler/155784/4_k.jpghttp://www.haberturk.com/galeriler/155784/3_k.jpg

Murat HACIOĞLU
29 Haziran 2009

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 660
Toplam yorum
: 3284
Toplam mesaj
: 140
Ort. okunma sayısı
: 1583
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster