Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '09

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Hadise'nin korkusu

Hadise'nin korkusu
 

Moskova Olimpiksi Arena'da yapılacak olan Eurovision şarkı yarışmasına saatler kala Hadise olası teknik aksaklıklardan korkuyor..

Son provalarda gazetecilere verdiği söylemlerde heyecanlı olduğunu da vurgulayan Hadise ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceğini ifade etti..

Yunanistan ve Malta'da 4 gün kaldığını, televizyon programlarına çıktığını ve iyi bir promosyon yaptıklarını ve de bu ülkelerden puan beklediğini sözlerine ekledi..

Hadise'nin TRT'deki ilk performansını izlediğimde herkes gibi "Tamamdır" dediydim.

Hadise'nin fiziği, güzelliği ve yorumuyla göz dolduruyordu..

Yarışmaya üç ay kala Hadise üzerine sürekli olumlu yönde yorumlar ve eserin tanıtımına yönelik sürekli televizyon programlarında görüntülenmesi ve dinletilmesinden sonra sanki Hadise'yi eskittik diye düşünmye başladım..

İlk yorum ve performansında olmadığını iki gün önce yapılan elemeler gecesinde izledik..

Hadise'nin kıyafeti eleştirilerini fazla ciddiye almıyorum..

Ciddiye aldığım Hadise'nin performans düşüklüğüdür..

Evet Hadise üç aylık dönemde kendisini ve sesini yormuştur..

Performansını ilk günkü kadar beğenmiyorum..

Yarışmadan birinciliği alacağını düşündüğüm Hadise'ye bu akşam pek şans vermiyorum..

Dileğim birinci olmasıdır fakat yarışmayı altıncı veya yedinci sırada bitireceğini öngörüyorum..

Finale saatler kala Nişantaşı'nda komşumun hazırladığı final kostümünü Hadise'nin üzerinde görmek için performansı kadar heyecan veriyor bana..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..