Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

06 Ocak '09

 
Kategori
Müzik
 

HADİSE'ye Şarkı Sözü! Kalbimde ki ''DÜM TEK TEK''

HADİSE'ye Şarkı Sözü! Kalbimde ki ''DÜM TEK TEK''
 

''Eurovision'' Hadise ''Düm Tek Tek'' Milliyet


''EUROVİSİON'' Şarkı Yarışması ''HADİSE'' ve ''DÜM TEK TEK''

Hadise'ye Şarkı Sözü!

Yarın akşam cehennem vereceğim dudaklarına ''HADİSE''

Perdesini araladığım yeryüzüne
Ölü sevgilerle el ele verip
Aşağılara doğru, yavaş ve emin kalplerle süzülüyorum
Yeniden dirilmek için...

Milyarlarca savaşçı diktim gelirken en tepeye
Güneşin dikkatini çekiyorum üzerime
Az sonra
Aşk için çarpışacağım ışığında..

Ve
Sayısız ihanetlerin sadakatsizliklerin öcünü
Peşin verdim
Hepsini ödeteceğim sıcağında..

Hey
Sana diyorum
Vicdansız, vicdansız
Kara mumlar adadım
Boşuna yakarışlarıma
Esir kaldığım için yalanlarına

Duyuyor musun haydi söyle?

Amaçsız korkular sıçrattın can evime
Sanma ki şimdi çok aydınlıksın yüzüme

Tuttum bütün taşların kulaklarını
Çekip, çekip
Fırlatacağım senin yüzsüz yüzüne

Bulutlar rüzgarlarla uğulduyor
Baykuşlar sana doğru uçuyor

Ey gönlüm
Yine de sen bilirsin
Vazgeç vazgeçebilirsen

İstersen
Ben sorayım
Sen söyle

Bilmez miyim
Bir tek bedelin bedeli yok

Şimdi,
Kandiller yanar minarelerde
Az sonra okunur kutlu ezanlar
Yıkılır bu kulaklar

Bu akşam karar verdim
Yarın akşam cehennem vereceğim dudaklarına

Nasıl mı?
Acılı dudaklarımla! !

Nefsini öldür de öyle gel bana
Bulaşma sakın bir daha yalan aşk'lara

Görüyor musun?

Meleklerin ellerinde kanın var
Var mısın şimdi gerçek aşk'a?

(Sevgili ''Hadise'' için yazılmış ''Şarkı Sözü'')

Sabiha Rana


''Melekler yüreğinden öpsün Hadise''

Hadise'nin Eurovision şarkısı
MİLLİYET


Eurovision ''Hadise'' si (Hiç Türk erkeğiyle olmadı) http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=153838

''Eurovision'' 2009 ''Hadise'' - ''Düm Tek Tek'' http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=153520

Hadise Fotoğrafları: http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay.aspx?P=2&cid=5013&rid=2369

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..