Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Hafif diyorlar

Hafif diyorlar
 

Aug, 24/04



Hafif diyorlar,
Bazı insanlar bana.

Hafifsin.
Hafif görüntüdesin...
Dikkat, hafifsenirsin! ...

Hafifimdir, ben,
Gerçekten!

Güldüm mü, tam güleyim isterim,
Yarım tutamam gülüşümü...
Kollayamam, etrafta kimler var,
Acaba yanlış mı anlarlar,
Yutamam!

Yutamam, ağlamamı!

Tutamam,
Yüreğimden geçenleri.

Kin tutamam!

Garsona ayrı,
Patrona ayrı
Bakamam!

Adam kayıramam!

Arkama dayanıp oturamam
Bir barda.

Etrafı süzerek eğlenemem ben!

Yalan söyleyemem,
Ağır gelir!

Ağır gelir taşlarım,
Eteğimde tutamam!

Hafifimdir ben
Gerçekten!

Dostlarım bana çıplak gelir!

Çıplak dolaşırım ben,
Yoktur ki maskelerim! ...


Gülgün Karaoğlu

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..