Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '10

 
Kategori
Mizah
 

Hafıza nasıl yerine getirilir?

Hafıza nasıl yerine getirilir?
 

www.milliyet.com.tr


Almanya'daki deniz feneri siparişlerini Zeytinburnu'ndaki Deniz Feneri Derneği ve Kanal 7 ye teslim eden şirket sahibi "Karaman ve Akman'ı tanıyormusunuz?" sorusuna, "Hafızamı kaybettim" yanıtı vermiş.

Bu haberi okuyunca hafızanın nasıl yerine getirildiğine dair bir fıkra aklıma geldi. Fıkra şöyle:

Bir doktor muayenehanesinin önüne kocaman bir pankart asmış, pankartta "Her türlü hastalık tedavi edilir, edersem ücret 100 lira, edemezsem 1000 lira iade ederim" Yoldan geçen Dursun pankartı okumuş. "Bak şu doktora 1000 lira iade edecekmiş, şuna bir hastalık yaratayım da tedavi edemesin 1000 lirasını alayım" diye dalmış içeri.

-Doktor bey, ben tat alma duygumu kaybettim, yediğim hiç bir şeyden tat alamıyorum.

Doktor:

- Basit, hemşire hanım hastanın gözlerini bağlayın. Bir kaşık ile 5 numaralı kutuyu getirin lütfen...

Doktor 5 numaralı kutudan gözleri bağlanmış hastaya bir kaşık vermiş. Dursuna:

- Çiğne

demiş. Dursun çiğner çiğnemez ayağı fırlamış.

- Ulan demiş. B.k, bu doktor.

Doktor " Tabii ki b.k" demiş. "Bak tat alabiliyorsun tedavi tamam demiş ve Dursun'dan 100 lirayı almış.

Ertesi günü Dursun tekrar gitmiş doktora. Kafasına koymuş illaki 1000 lirayı alacak doktordan.

-Doktor, Ben hafızamı kaybettim, hiçbir şey hatırlamıyorum.

Doktor demiş ki;

- Kolay oturun, hemşire hanım 5 numaralı kutuyu getirir misin?

Dursun ayağa fırlamış.

- Hayır, istemem

- Neden istemiyorsun?

- Onun iç inde b.k var

Doktor bunun üzerine;

-Bak hafızanız yerine geldi. Hatırladınız işte. Verin bakalım 100 lirayı.....

Hafızasını kaybedenlerin kulakları çınlasın...

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..