Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hafızlar belgelerini aldı.

Hafızlar belgelerini aldı.
 

Hafızlar Belgelerini Aldı.


Dursunbey Müftüsü Nihat SEVİL, hafızlık için çalışan ve bu kutsal görevi başarıyla sonuçlandıran Kur'an bülbüllerine Hafızlık Belgelerini takdim etti.


Dursunbey Müfütülüğü tarafından başlatılan hafızlık kurslarını başarı ile bitiren hafızlara belgeleri Dursunbey Müftüsü Nihat SEVİL tarafından verildi.


Dışarıdan kursu bitiren 4 ve Kur'an Kursunda 2 kişinin belgeleri Müfütülük binasında kendilerine takdim edildi. Ayrıca Kur'an Kurslarında halen 10 kişinin hafızlık için çalışmakta olduğu belirtildi.


Mayıs veya Haziran aylarında diğer kursiyerlerinde hafızlıklarını tamamlamalarının ardından birlikte hafızlık cemiyetinin yapılması planlandığı, şu an itibarı ile Merkez ve köyler olmak üzere 26 kursun devam ettiği, bu kurslarda 680 bayan ve 29 erkek olmak üzere toplam 709 kişinin eğitim gördüğü belirtildi.


Hafızlık kursunu tamamlayan ve devam etmekte olan Kur'an Bülbüllerini tebrik eder, böylesine mukaddes ve önemli bir görevi üstlendikleri için ellerinden öperiz.

 
Toplam blog
: 94
: 183
Kayıt tarihi
: 15.11.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1970 yılında ailenin ikinci oğlu olarak Dünya'ya geldim. Eskişeh..