Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '19

 
Kategori
Haftasonu
 

Hafta Sonu Fotoğraflarım

PİKNİK: Geçtiğimiz hafta sonu öğlende ve sonrası saatlerde 4, bir de ben 5 kişilik ailemle birlikte gittiğim hayli eğlenceli geçen piknik gezisinde fotoğraf çekildim. Mesela Her şeyden uzak kendimle baş başa vermiş gökyüzünden soluk gelen güneş ışığının rahatsız etmeyen öğlen sıcağındaydı bir tanesi. İyisi mi, üzerinde oturduğum sefasını sürdüğüm tepenin üstünde bodur ağaç kütleleri arasından aşağıda hareketsiz gibi durup bana bakan gölete doğru uzanmışım sere serpe. Oh ne güzel be! dünya varmış, diyor insan. Keyfime hiç diyecek yoktu efendim. Sönüşmeye dönmüş yeni odun ateşinde biraz önce kendi ellerimle pişirdiğim ve kırmızı kor ateşin üzerinden aldığım mis gibi kokan Türk kahvesini yudumlamak ise çok ayrı bir zevk, ayrı harika güzel bir duyguydu gerçekten.

TEBESSÜM: Bir ara böcek, çiçek, aşk, rüya, hülya falan derken efendim, halamın hava serin olur düşüncesiyle yanında getirdiği ceketini hiç yoktan yanlışlıkla benim diye giymişim. Halam durumu farkedince oğlum sana kır havası iyi gelmiyor herhalde kendini unutacak kadar nerede bıraktın bu kadar diye takıldı ve yüzünde kocaman muzip gülümsemesiyle kıs kıs güldü bana. Görünüşüm çok komik olmalı ki, flaş bir kez daha üzerimde patladı. Doğrusu her fotoğraf karesinin bir gelişimi ve hikayesi vardır. Ehh, na'parsın bu zaman bizde kurallara uymak gerekir dedik, özel aracımızın Plakalı Basın Kartının bulunduğu yönde kameraya doğru yönümüzü çevirerek, pozumuzu verdik, fotoğrafımızı çektirdik efendim.

VEEE... Yine bu güzel günde çekilmiş güzel bir fotoğraf karesi.. Şöyle ki, kuş bakışı üstünde bulunduğumuz büyük ve etrafa dağınık olarak yayılmış göletin hemen üzerinde yer alan çeşitli çalılık türleri arasında çok sayıda yere yapışık kır renkte bodur ağaçlar ve kısa sık dalları arasında hızı mevsimine göre azalan çoğalan fakat hiç kesilmeyen rüzgarın getirdiği tozdan ve yağmur yağışlarına rağmen birazda düşüncesiz insanların çevreyi kirletmesinden dolayı azda olsa zorlanarak solgun renkte siyaha dönmüş gibi gözüken şekilli beyaz kirli taş öbeklerinin bulunduğu bölüme girerek burada ayak izimi ve görüntümü fotoğraf karesinde sabitledim.

DAHA SONRA: Etrafta fotoğraf çekilmeye devam ettiğimde bulunduğumuz tepe üzerinde gözüme çarpan şeyler; Doğadaki simetri ile gayet uyumlu, estetik ögeleri bünyesinde bolca barındıran sade görünümlü ama zenginlik ile iç içe geçmiş olgular oldu. Sözgelimi bir ot parçası, bir bitki, tok sesleriyle neşeli oldukları her hallerinden çok belli olan sığırcık kuşları, şurada burada beyaz ve rengini diğer renklerden siyah, kırmızı, sarı vesaire almış havada inişli çıkışlı kıvrımlar çizerek süzülen kelebek türleri.. yeşilliğin kaybolmaya yüz tuttuğu toprak rengine dönen arazinin kuru zemininde doğal hayat ile aynı fotoğraf karesine girmek.. doğa hakkında daha önce edindiğim bilgilerime yenilerini eklememe, yeni fikirler edinememe ve doğanın kalbinden her zamankinden çok daha fazla mutlu olarak yüzünde pembe gülücükler açan bedeni, zihni, ruhu kötüden temizlenmiş dinç ve mutlu bir insan olarak ayrılmamı sağladı.

 

 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..