Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '11

 
Kategori
Güncel
 

Hafta sonu Milliyet Blog Eki çıksın

Hafta sonu Milliyet Blog Eki çıksın
 

Kimimiz yazılarımızı internet üzerinden yazmak yerine gazetede yazmak ister. Ben hem internette hemde gazetede yazmak isterim. Şimdi geçen gün Facebook'ta ''Millyet hafta sonları blog eki versin belki ben de orada yazarım'' adlı bir grup gördüm. Açıkçası gözümün önünden gazetede yazmak geçti. Girip üye oldum, sağ olsunlar gruplarına benide aldılar. Ben bu gruba yüzde yüz destek veriyorum. Sizlerinde vermesini istiyorum. Unutmayalım ki birlikten güç doğar. 

Baver Ergun ağabey! Sen beni tanımazsın, bende seni. Blogda yazını gördüm, çok hoşuma gitti. Bende sizlere destek verebilirim. Çünkü böyle bir şeyi bende istiyorum. Sadece hafta sonları Milliyet Blog eki çıkartacaklar. Parasal anlamda hiçbir beklenti içinde değiliz. 

Arkadaşlar! Sizlerde destek verin. Baver ağabeyimin yazısına ulaşmak için: http://blog.milliyet.com.tr/5_MART_2011_CUMARTESI__MILLIYET_BLOG_YAZARLARI_TOPLANTISI_SONRASI_GENEL_DEGERLENDIRME__8_BoLUM_/Blog/?BlogNo=294331 

 

Desteklerinizi bekliyorum. Sağlıcakla kalın. 

 
Toplam blog
: 19
: 4155
Kayıt tarihi
: 15.01.11
 
 

09 09 1993 yılında İstanbul'da doğdum. Edebiyatı çok seviyorum. Burada daha çok denemelerimi sizl..