Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '18

 
Kategori
Kitap
 

Hafta Sonunu Benim Yolum ile Değerlendirin

Hafta Sonunu Benim Yolum ile Değerlendirin
 

Aamir Khan Benim Yolum


Hani bazen canınız sıkılır ve kitapçı raflarına göz atarsınız ya işte öyle bir gündü. Gözüme Christine Daniels'in yazdığı "Benim Yolum" isim kitap çarptı. Kitap hepimizin bildiği Hint aktör ve yapımcı Aamir Khan'ın hayatını anlatıyordu. Biraz merak ettim. Açıkçası o kadar filmleri izleniyor ve hatta müzikleri dinleniyor kim ki bu? diye bir merak aldı beni. Tabi diğer kitaplara da göz atarken arada kaynadı. Ertesi gün evime yakın bir markete gitmiştim ve bir baktım rafta Aamir Khan'nı anlatan kitap. Birden dünkü merakım uyandı ve attım sepete. Bir mesaj gibi geldi sanırım. Sonuçta kitap elime geçti ve artık kurtuluşu yoktu.

Aamir Khan Efsanesi

Huyum kurusun ki biraz sorgucu bir yapım var. İyi mi yoksa kötü mü bilinmez tabi ki. Okuduğum kadarıyla Aamir Khan'ı kendisi yapan samimiyeti ve inancıymış. Elbette buna katılmamak imkansız. Gerek filmlerinde olsun gerekse çıktığı TV programlarımda bu samimiyeti görmek mümkün. Birde işin içinde büyümesi ona daha fazla değer katmış gibi. Aamir'in babası tıpkı ülkemizdeki bazı ünlüler gibi çocuklarının kendi sektörlerinde yer almasını istememiş. Tabi ki o yıllarda belki Hint film sektörü sıkıntılı zamanlar geçiyordu. Elbette bunun payı oldukça fazla olabilir. Ancak Aamir Khan'ın babası Tahir'in oğlunun sektörde yer almasını istememesi sanırım biraz da kişisel.

Aamir Khan küçük yaşta evlerine gelen ve film projeleri hakkında babası ile sohbet eden misafirlere kulak kabartarak büyümüş. Elbette bu katılımlar ona oldukça değer katmış olsa gerek ki günümüzde meyvelerini topluyor. Zamanla babası Tahir Aamir'deki merakı fark edince ve Aamir'de isteyince bir yıldızın doğuşu başlamış.

Aamir Khan'ın benimde sonuna kadar katıldığım bir cümlesi hoşuma gitti. O neydi derseniz "Mezuniyete inanmıyorum. Bir işte gerçekten iyi olmak istiyorsanız, onu öğrenmelisiniz. Ben de bunu yaptım. Büyük bir karardı." cümlesiydi. Bunu her ne kadar kendi adına söylemiş olsa da gerçek budur. En basit haliyle çevremize baktığımızda en zenginlerin çoğu ilk okul veya lise hatta mezun olmayan bile rastlayabilirsiniz. Bu söylememi yanlış anlamayın tabi ki diploma önemlidir. Ancak demek istediğim diplomam var diye o işi biliyorum edasına kapılmamız gerektiğidir. Kısaca dilediğiniz işi öğrenirken bunu resmiyete dökmekte sizin açınızdan iyi olacaktır.

Benim Yolum " Aamir Khan'ın İnanılmaz Yolcuğu" Okunmalı mı?

Gerçekler daima ilgimi çekmiştir. Öncelikle yaşanan olaylardan oluşması ve bir yıldızın doğuşuna tanıklık ediyormuş hissi veren bu kitabı okumanızı öneririm. Elbette sadece merak edip te okumanız yeterlidir. Kitapta toplamda 10 ana başlık yada dönem diyebileceğim kısımlar var. Bunlar okumayı ve ara verdiğinizde devam etmeniz açısından oldukça faydalı oluyor. Kitabın sonunda ise filmografi kısmı, aldığı ödüller kısmı,şarkıları ve projeleri ile alakalı görsellere yer verilmiş.Toplamda ise kitap 320 sayfa kadar. Yani ortalama bir hafta gibi bir sürede çok rahat bitirebilirsiniz. Hatta benim gibi hafta sonuna denk getirirseniz iki gün yeterli olacaktır.

Kitabın içeriğinde kendinize ait kısımlar bulmanız olasıdır. Okuduğum bir çok kitap arasından okuduklarım ve izlediklerim isimli kategorim için ilk olarak bu kitabı sizlerle paylaşmak istedim. Nedeni ise dediğim gibi bu kitapta kendinize ait kısımlar gözünüze çarpabilir. Bu durum sizi biraz dürtebilir ve hayallerinize biraz daha yaklaşmanız için gerekli dürtüyü verebilir. Bu nedenle okumanız gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Zaman zaman tüm okuduğum kitapları olmasa da size değer katacağına inandığım kitapları paylaşacağım. Son olarak ekonomik şekilde kitap almak istiyorsanız size önerim internet olacaktır. Bu yazımı beğendiyseniz sosyal medya hesaplarınızda paylaşabilir veya alt kısımda yorumlarınızı yapabilirsiniz. Ayrıca destek olmak adına sosyal hesaplarımdan beni takip edebilirsiniz.

 
Toplam blog
: 6
: 5583
Kayıt tarihi
: 09.05.18
 
 

1980'li yıllarda İstanbul'da doğdu. Üniversite öğrenimine kadar eğitimine İstanbul'da devam etti...