Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Hafta ve hatta

Hafta ve hatta
 

Kız Kulesi'nden Haydarpaşa Garına yol alan deniz otobüsünün dalgasında senin çırpınışların vardı


Pazartesi:

Kapımın aralığını biraz daha itekledim ellerimle, seni gelir belki diyerek
Bile bile gelmeyeceğini, kendimi kandırdım aslında

Salı:

Penceremin camına vuran bir yağmur damlası sanki ayak seslerindi
Kulağımdan bir türlü gitmeyen ses tonunda kalbime heyecan veren

Çarşamba:

Bir türlü ilk seferde yakamadığım sigaramın dumanında oluşan dalgalarda sen oldun
Biri biterken diğeri başlayan sıcak yaz gecelerinde odamın duvarına senin silüetini kazıdım

Perşembe:

Kız Kulesi'nden Haydarpaşa Garı'na yol alan vapırların dalgasında senin çırpınışların vardı
Yoktun aslında ama...Peki martıların çığlığında neden senin haykırışlarını duymaya başladım

Cuma:

Cumadan cumaya ayak bastığım cami avlularında abdest alan beyaz sakallı yaşlılara bakarken, geçen yıllarım
İmamın hutbe okurken bahsettiği Cennetteki yeşilliklerde senin ayak izlerin vardı

Cumartesi:

Her zaman yağını bol atarak kızarttığım patatesler kızarırken, seni gördüğümde yüzümün kızardığını
Mahallede top koşturan çocukların ayağındaki çamurda, sana olan koşmalarımı aklıma getirdim

Pazar:

Yine ve yeni bir gün daha doğuyor....diyerek hüzünlendiğimde benden yitip gidenleri,
bende kalmasını istediklerimin neden beni istemediklerini sorguladım...VE GÜLDÜM...

Yine bir PAZARTESİ:
Yoksun.....Hatta...Olmasan da olur...
 
Toplam blog
: 78
: 658
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

İstanbul Üniversitesi'ni bitirdikten sonra, değişik yayınlarda editöryal çalışmalara başladım ve ..