Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '09

 
Kategori
Deneme
 

Haftabaşı

Evet, bugün haftabaşı, birçok kişi pazartesi sendromunu yaşamak üzere programlanmış, beklemekte... Aslında pazartesi sandromu gerçekten de insanların kendi yarattığı, sanki öyle yaşaması gerekmiş gibi düşündüğü birşey. Düşünmediğini söyler inkar eder ama yine de düşünmekten kendini alamaz.

Kendi adıma konuşmam gerekirse, hiç böyle birşey yaşamadım hem okul hayatım hem de çalışma hayatım boyunca, ama bir de şöyle bir durum var ben en mutlu en güzel günlerimi hep pazartesi günlerinde yaşadım. Doğduğum, işe ilk girdiğim, eşimle tanıştığım, evlendiğim, kızımın doğduğu günler hep pazartesileri yaşandı. Belki de bu yüzdendir. Ben haftanın ilk gününün gelmesini hep sabırsızlıkla beklemişimdir.

Biliyorum, şimdi bu yazıyı okuyanların yüzde seksen kadarı " delimi ne" diye düşünüyor olabilirler, yüzde 10 kadarı pek yorum yapmayabilir, kalan kısmı da belki bana katılabilir diye düşünüyorum. Bilmem haksız mıyım......???

 
Toplam blog
: 15
: 378
Kayıt tarihi
: 22.11.09
 
 

1961 İzmir doğumluyum. 21 yıl vergi dairesinde bilgisayar işletmeni olarak çalıştım. 2007 yılında..