Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '10

 
Kategori
Blog
 

Haftadan seçtiklerim, ''ennn...''lerim :)

Haftadan seçtiklerim, ''ennn...''lerim :)
 

Bu hafta pek meşgulüm :)

Bakınamadım fazla etrafa :)

İşte seçtiklerim :

Önce haftanın olayı :

Okullar açıldı :)

Bebelere ''Allah zihin açıklığı versin'' dedik, yanaklarından öptük :)

Haftanın merakla beklenen seçim sonucu :

Blog Nobel Ödülü kazananı belli oldu :)

Rahmetli Mustafa Mumcu 2009 Blog Nobel Ödülü'nü aldı :)

İçimiz bir tuhaf oldu, hüzünlendik, bu vesileyle kendisini bir kez daha rahmetle andık.

Haftanın etkinliği :

Sevgililer Günü için plan yapmak, hediye almak :)

''Yalnızlık Allah'a mahsustur'' dedik, ''Rabbim herkesi sevdiğine bağışlasın'' diye dua ettik :)

Haftanın çiçeği :

Gül :)

Haftanın tatlısı :)

Çikolata :)

Haftanın süsü :

Kalp şeklinde herşey :)

Haftanın hediye vereni:

Nilgün Akad :)

Vakayinüvis'e hediye gönderdi :)

Haftanın hediye alanı :

Vakayinüvis :)

Nilgün Akad'ın hediyesine çok sevindi, sabah sabah siniri geçti, yüzünde güller açtı ama Ali de manalı manalı baktı :)

Haftanın yazısı :

Ali Gülcü'nün ''Ayıp Olmasın'' başlıklı yazısı :)

Ayıp olmasın diye değil, hakket bayıldım :)

Haftanın cezalısı :

Ahmet Balcı :)

Bir dahaki yazıma kadar blog köşesinde tek ayak üzerinde duracak :)

Bana ''pasaklı'' dedi, pis :)

Haftanın mızmızı :

Ben :)

Hangi birinin sayayım :)

Ben bile kendimden ''illallah'' demişim :)

Haftanın adayı :

Newyorker :)

BDYK üyeliğine aday oldu :)

''Ayyy karar vermek ne zor'' dedik, oyumuzu öpüp başımıza koyduk :)

Haftanın yabancı basında bahsi geçeni :

Beran Uzer :)

Kaçırılan çocuklarla ilgili yazdığı yazıdan alıntı yapıldı The National'de.

Thomas Seibert makalesinde yazarımızın yazısından da bir bölüm almış.

Sevindik, internetin nasıl uçsuz bucaksız bir derya olduğuna bir kez daha şahit olduk :)

Yazılarımızı sayfamızın şişesine koyup net okyanusuna bırakmaya devam ettik :)

Haftanın ''hoşgelmişi'' :

Bojidar Çipof :)

İsmi tuhafıma gitmişti ilk gördüğümde :)

Profiline baktım sonra, yazılarını da okudum, aramıza katıldığına sevindim :)

Haftanın ''Mister Bowling'' i :

Robert Meisel :)

Ooo turnuva bile düzenlemişler :)

Tebrik ettik, ''sporcu adam, fit olur, yakışıklı olur'' lafına bir kez daha inandık :)

Haftanın rakip tanımayanı :

Adem Çalışkan :)

Bowlingte iddialı abimiz :)

Anlamasak da arkadaşımızı destekliyoruz tabii ki :)

Haftanın ''çakma hocası'' :

Hasbihalci :)

Cinlerle ilgili bilir bilmez yazı yazdı, ''cinlerin cinlerini tepesine çıkaracak; bir çarpacaklar bir de yer çarpacak maazallah'' dedik, abdestsiz adım atmamasını tavsiye ettik :)

Haftanın yorumlarını otomatiğe bağlayanı :

Sabiha Rana :)

Allahım Ya Rabbim :)

Yorumlarını tane hesabı değil kilo hesabı veriyor sayfaya, sarma sarıyor bir yandan da :)

''Maaşallah, Allah nazarlardan saklasın, darısı başımıza'' dedik :)

Haftanın şikayetçisi :

Muzaffer Cellek :)

Kuşadası'na gitti, herbişeyi şikayet ede ede bir hal oldu :)

Haftanın kitabı çıkanı :

Hakan Karaduman :)

''Huğ'' adlı kitabı çıktı, tebrik ettik, ''Hakketten de Allah kimseyi aşkı bilip de aşksız bırakmasın'' dedik :)

Haftanın kitap çıkaranı :

gülalkan :)

LÖSEV yararına hazırladıkları kitapla ilgili gelişmeleri takip ediyoruz hep birlikte :)

Öykü yazarı dostlarımızın eserlerini de kitapta görmeyi diliyoruz :)

Haftanın kırkından sonra yazanı :

Ümit Culduz :)

''Yazsın yazsın, iyidir'' dedik tebrik ettik :)

Haftanın detektifi :

serhatt :)

Teeek tek yazıları taradı, blogdaki darbeci haylazları aradı :)

Yazısına seçtiği resim güzeldi amma :)

Haftanın çarşı karıştıranı :

Milliyet Blog :)

Bir yazıyı okurken bakıyorum ''ilk okuyan'' benem; yorumlara bakıyorum bilmem kaçıncı ''ilk okuyan'' yorum yazmış :)

Emel Sayın'dan Mavi Boncuk şarkısı benden tüm ''ilk okuyan'' lara gelsin barim :)

Haftanın mavi boncuğu :

Gülgün Karaoğlu :)

Mavi gözleriyle her daim sayfamızın mavi boncuğu :)

Mavi boncuklar hep hayatında olsun, gözleri hep gülsün dedik :)

Haftanın şaşkını :

Yine ben :)

Grev oldu İzmir'de ben de ziyan oldum yollarda :)

...

Aklıma geldikçe eklerim yine :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..