Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '07

 
Kategori
Astroloji
 

Haftanın astroblogojik yorumları - 2

Haftanın astroblogojik yorumları - 2
 

Terazi burcu MB dostlarının, bu haftaki fiziksel performansları ve sağlık durumları zirve yapacak. Ayrıca bu performans, yazılarınıza da yansıyacak ve MB sayfalarında ufak bir gövde gösterisi yapacaksınız. Özellikle ayın 20 sinden sonra bu durum, sizi “en” sıralamalarında, en tepe noktalara taşıyacak.


Akrep
burcu MB dostlarını da müthiş özgüvenli bir hafta bekliyor. Ancak bu özgüven, sizi eleştiren yazılar kaleme alan ya da yazılarınıza tenkitler içeren yorumlar yapan yorumcularınızı ürkütebilir ve ters etki yaratabilir. Biraz relax olmanızda fayda var efendim.


Yay
burcu MB dostlarını aşkla dolu bir hafta bekliyor. İlişkiler, aşk-evlilik, cinsellik kategorileri size çalışacak efendim. Hadi sarılın klavyelere. Bu hafta ev kuşu olacak ve evinizde çok eğlenceli saatler geçireceksiniz. Aile üyeleri ile ilişkileriniz de acayip yoğunlaşacak.


Oğlak
burcu MB dostlarımızı sıkıntılı bir hafta bekliyor. Çevrenizde bulunan kişileri, grup üyelerini etkilemeye çalışırken fazlaca sıktığınızın farkına varmalısınız bu hafta. Okunma oranlarınız bu hafta dip yapacak gibi görünüyor.


Kova
burcu MB dostlarının duygusal hayatları, bu hafta tam bir kaos. Önümüzdeki birkaç gün içinde yazacağınız bloglara çok ama çok dikkat etmelisiniz. Başınıza yeni çoraplar örebilir, editörlerden veto yiyebilir, MB kamu vicdanı tarafından aforoz edilebilirsiniz. Sonra söylemedi demeyiniz. Astroblogoji yanılmaz ve yalan söylemez!


Balık
burcu MB dostlarının aşk, iş, aile ve blog hayatları bu hafta, devrimsel nitelikte yeniliklere ve gelişmelere gebe. Artık yaşama ve yazılarınıza daha güvenli bakmalı; olur-olmadık yorumlar için kendinizi bu kadar üzmemeli; neden en çok okunanlar listesinde adım yok diye de yüreciğinizi parlamamalısınız.


İşte efendim, bu haftanın astroblogoji haritası ve blog yıldızlarının gösterdikleri bunlar. İyi haftalar ve bol tıklanmalı günler diliyorum.

Not: Birinci yazının girizgahında da belirttiğim üzere, astroloji konusunda yeterli bilgiye sahip olmadığım için mizahi bir yazı yazmaya çalışsam da yine de kavramsal hatalara düşmemek adına “astroblogojik” tahminlerimi yaparken; bir günlük gazetemizin hafta sonu ekinin ilgili bölümünden esinlendim, istifade ettim. Bu yazı, bu sayfalarda yazdığım ilk ve son, gülmece fal-burç yazısıydı. Bir renk katmak adına kaleme aldım ama bunda bile acayip zorlandım. Sürç-i lisan ettiysem af ola.

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..