Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '09

 
Kategori
Kitap
 

Haftanın kitabı II-Beni Asıl Hayat Aldattı

Haftanın kitabı II-Beni Asıl Hayat Aldattı
 

Yaşadıklarımı yazıyorum tabi. İçinde kendi edebi dünyamdan eklediklerimde muhakkak ama hepsi gerçek, hepsi yaşanmış. Mutlaka geziyorum ve İstanbul’da çok kalamıyorum. Sonra özlemler oluşuyor işte. Yazarken de sonunu hiç düşünmüyorum. Okuyucu ne düşünür ne anlar dediğiniz zaman yazamazsınız zaten. Bu sizin yaşam dünyanız”

Yazarın son kitabı " Beni Asıl Hayat Aldattı" kitap raflarında yerini buldu ve okurlarına ulaştı. Ersöz okurları diğer okurlardan farklıdır. Yaşama bakışları, duygu dünyalarıındaki geliş gidişleri ile farklı bir kitleye hitap eder O... Okurları bellidir. Hem aşkı anlatır hikayelerinde, hem toplumsal olaylara dem vurur. Onun eserlerinden vazgeçemeyenler bellidir. . Bu yazının yazarı da onun hikayelerini okumaktan büyük keyf alır. Şu an da o kitabı okuyor ve bitmesini bekleyemeden de yazıyor.

Kitaptan bir bölüm:

"En uzun gecede doğdun sen...
Islak, karanlık,
Herkesin kendi yalnızlığına çekildiği...

Annen söylemişti uğursuz bir gecede:
Bu kızın yüzü hiç gülmeyecek diye..

Beni seçmenden belli.
Ben de yıllardır
o ıslak, o karanlık,
o herkesin kendi yalnızlığına çekildiği gecede
yıllardır seni bekler dururum.

Bir gün sormuştun bana:
Aşk nedir? diye,
İki yara demiştim, iki yara,
İşte değdi"

http://www.turkiyeinternette.com/haftanin-kitabi-ii-beni-asil-hayat-aldatti.htmlTİN

 

 
Toplam blog
: 384
: 1684
Kayıt tarihi
: 02.05.09
 
 

Yazmayı, okumayı, paylaşmayı, özgürlüğü seven, "BİLGİ"lenirken, "BİLGİ"lendiren dünya insanıyım. Lai..