Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '10

 
Kategori
Anılar
 

Haftasonu planı

Haftasonu planı
 

...duvar kağıdı olarak ayarlanmış deniz kenarı fotoğraflarının bir parçası olmayı hayal ettik...


Yorucu bir haftayı da kazasız belasız atlatmış bulunmaktayız.

Yeni bir haftasonu başlıyor. Keyifli saatler bizi bekliyor.

Hafta boyu merkepler gibi çalıştık, çok ama çok yorulduk.

Çalışırken bilgisayarlarımızın masaüstlerindeki duvar kağıdı olarak ayarlanmış deniz kenarı fotoğraflarının bir parçası olmayı hayal ettik.

Elimizden tek gelen buydu.

Bu haftasonu yoğun bir programım yok.

An itibariyle sadece pazar sabahı bir arkadaş ile kahvaltı edeceğim.

Akşama kadar da aynı arkadaşla beraber zaman geçiririz.

Cumartesi günü 16.00-19.00 saatleri arasında bir işim var.

Cumartesi günü öğlene kadar uyurum.

Başka bir arkadaşla basketbol oynama planı vardı, belki onu gerçekleştiririz.

Bunları neden anlatıyorum?

Herhangi bir nedeni yok.

Sadece içimden geçeni yazıya döküyorum.

İşyerinde yaz dönemi stajiarına başlayan yeni çalışma arkadaşlarımız var.

O arkadaşlardan birinin kahve falına bakmakta yetenekli olduğu söylentisi departmanda yayıldı ve stajyer arkadaşımız yarım gün içinde yaklaşık 10 kişinin falına bakmak durumunda kaldı. Falına bakılanlar “bildi vallahi” dedikçe arkadaşımıza ilgi ve talep arttı.

Ben de kahvemi içtikten sonra fincanı ters kapattım ve sıramın gelmesini bekledim.

Diğer arkadaşlardan methini duydukça en ufak ayrıntısına kadar herşeyi söyleyeceğini düşünüyordum, biraz daha genel konuştu. “Aileden biri yurtdışına gitmiş” diyerek kardeşimin Almanya’ya okumak için gittiğini bildi. Bakalım geleceğe dair söyledikleri gerçekleşecek mi?

Bu kadar.

İyi haftasonları!
 
Toplam blog
: 75
: 393
Kayıt tarihi
: 22.05.08
 
 

14.021982 doğumluyum. Kökenim Malatya, doğduğum ve yaşadığım yer İstanbul. Yüksek lisans mezunuyu..