Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
Okunma Sayısı
540
 

Haiku değil... Nediku...

Haiku değil... Nediku...
 

"dil" bir ağaçtır.kadim bir ağaç.kendi toprağnda büyür serpilir.yaprakları dallarıyla güler ve gürler.şiir o ağacın taklit edilemez çiçeğidir


"Yaşamak işte 
sonunu bile bile
hayde rastgele"
 
 
[-tamam 5-7-5 de haiku değil ki efendimiiz
-biliyorum be OLric...gülümse...]
 
*
*
 
kendi çığlığımın peşindeyim ben
-eprimiş ve esrimiş* sipsilerin lülesinde-
Ol koroda agulayan çocuktur dillerim
 
Şol kapkara seVdanın erketesi gene benim
 
 
 
[-Bu mu dur Nediku efendimiz...
-bak olric...gülümsee "olduysa da Nediku...
...olmadıysa zaten Nediku..."
 
 
 
 
 
 
 
...orda...
...burda...
...şurda...
...ZAMANSIZ...
 
*bkz...esrik...:)))
**resim altı deyip de geçme e mi Olric...:)))

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Dilimi ektiğim bir ağacım olsun.. çiçekleri gülümsesin şiir şiir dallarında.. hayal kurdum sözlerinizle :) Şiiri sizden okumak, bilgilenmek bir ayrıcalıktır bizler için. Teşekkürler..

Nermin Ayduran 
 21.03.2017 0:20
Cevap :
....asıl ben teşekkür ediyorum her zaman...esin ve şevk veren yorumlarınız için...yazma isteğimi diri tutuyor bu güzel incelikli ve samimi yorumlar...eyvallah...:)))  24.03.2017 12:51
 

Nedim Bey,resmin alt yazısında "dil"in ve "şiir"in ilginç tanımını yapmışsın."Nediku"diye bir şiir türü de ilginç.Selam ve saygılarımla.

Hüseyin Başdoğan 
 19.03.2017 15:39
Cevap :
:)))...bir de aşağıya Nedim'cesini yazdım şiirin...*kendi çığlığımın peşindeyim ben*...görmüşsüzünüzdür...saygıyla...her zaman...  24.03.2017 12:49
 

"Nediku" bu türü çok sevdim ben, hele resim altı yazılarını mutlaka öncelikle okuyorum, öğreniyorum. Şiir benim için çok şeydi de taklit edilemez çiçek oluşu çok yakıştı. Emeğinize sağlık Nediku ustam saygılar

Cemile Torun 
 28.02.2017 0:50
Cevap :
:)))...kesinlikle önce okunmalı zaten resim altı yazdıklarım...teşekkür ettim...saygıyla...eyvallah...  17.03.2017 11:39
 

Hey gidi günler hey! Neydi o resimdeki dönen çemberin adı, zincirli salıncak mı? Anadolu’da yaşarken şehre lunapark gelirdi ve en sevdiğim oyuncaktı. Öndeki sepete tekme atmak da ritüeldi. Ama klarnet çalan olmazdı aşağıda! Hayvanlar gibi, bir gün öleceğimizi bilmesek daha mı iyi olurdu, düşünürüm hep! Olric Olric olalı böyle zulüm görmemiştir valla; yarım asır geçti, salıvermek gerek artık:) Ha bir de Sait Faik’i hatunlardan kurtarmalı:) Annem ve babamın ellerini hiç kitapsız görmedim; ama bir gün olsun bir şairi, yazarı sayıklamamışlardır, çünkü hepsi değerlidir. Demem o ki NdmCan, boşver Olric’i filan, senin kendi yarattığın karakterin olsun, onunla konuş; yoksa Atay hortlayıp gelecek valla:) Selam ve sevgiyle.

Ata Kemal Şahin 
 23.02.2017 8:21
Cevap :
:)))...unutulmasını istemiyorum ki...OĞUZcumATAYın...:)))...benim kahramanm var zaten kendi yarattığım *şahsen-ben-.bizzat--kendim* işte...zincir salıncak da derdik hele arkadaki öndekini ayağyla bi itti mi...öndeki de hafif tırsak ise seyret cümbüşü artk...:))...eyvallah dost...selamlar...  23.02.2017 19:13
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 153
Toplam yorum
: 5110
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 702
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Okurum, yazarım, bolca film izlerim ama asıl işim yaşamı okşamak...   nedim üstün @ndmstn ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster