Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Hain değildir sonbahar....

Hain değildir sonbahar....
 

Beceriksiz ellerimle sevdim seni.

Hain değildir sonbahar, arkadan vurmaz

Bir sonbahar vakti seni sevişim bundandır.

Yalpalayan bir sarhoş gibi

Yürüyordum hayatın içine, cahillerin korkusuzluğu vardı içimde bir de.

Ne sevdiğim, ne sevenim vardı

Seni buldum…..

Uzayıp gidiyor gölgeler

Günler bazen birbirinin aynı

Sana bakmadığım, dinlemediğim olsa da

Aldırma,

Senden sorumlu olan şu fakir yüreğimdir.

İhanetin bin türlüsü var bu dünyada

En masumu en şeytanca olanı.

İnsanlar en çok canımızı acıtan

Bu yüzdendir hep sana sığındım….

Mavi bir alevdi gözlerin

Çoğu geceler gözlerine sarılıp uyudum

Bilyeleri biriktiren küçük bir çocuktum

Sen de piştim sen de yandım

İnsana boyandım…

İsmi Bahar olan birisine.......

 
Toplam blog
: 187
: 1260
Kayıt tarihi
: 02.10.06
 
 

İyiye ve güzele götürmeliyiz Dünyayı. Sürekli daha çok kazanmak, daha yukarıdan bakmaya çalışmak,..